یادش بخیر
یادش بخیر

 

خدا رو شکر بازم داره بارون میاد

دلم میخواد مثل این مادر بزرگا بشینم روی یه صندلی راحتی روبروی پنجره اتاق یه عینک کوچیک خوشکلم بزنم ، دوتا میل بافتنی هم بگیرم دستم همونجوری که به بارون نگاه میکنم بافتنی هم ببافم . یهو سرمو بگیرم بالا از پنجره به بارون خیره بشم     بعد شوشو که دیگه الان واسه خودش حاج آقایی شده عصا زنان بیاد پشت سرم   دستش رو بندازه رو شونم منم دستم رو بذارم رو دستش..... بعد حاج آقا بگه یادت میاد حاج خانــــــم....... منم بگم آررررره میگه میشه اون روز رو فراموش کرد    بعد یهو بالا سرمون یه موجی تشکیل بشه همونجور که من و حاج آقا داریم توی موج گم میشیم شایان با توپ بزنه موج رو بشکنه اون موقع است که من خودم رو روبروی کامپوتر میبینم که دارم این پست رو مینویسم شوشو هم رو مبل دارز کشیده در حال نگاه کردن شمیم عشق خوابش برده

 

حتما که نباید بری توی افق محو بشی.....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: با حال، همه چی، ،
نویسنده : مامان شایان