خدا رو شکر
خدا رو شکر

 

 

 

 

خدارو شکر که تمام شب صدای خرخر همسرم را می شنوم

این یعنی او زنده و سالم کنار من خوابیده است

 

خدارو شکر که دختر نوجوانم همیشه از شستن ظرف ها شاکی است

این یعنی او در خانه است و در خیابان ها پرسه نمی زند

 

خدارا شکر که مالیات می پردازم

این یعنی شغل و درآمدی دارم

 

خدا را شکر که باید زمین را بشویم و پنجره ها را تمیز کنم

این یعنی من خانه ای دارم

 

خدا را شکر که باید ریخت و پاش های بعد از مهمانی را جمع کنم

این یعنی من در میان دوستانم بوده ام

 

خدا را شکر که در جایی دور جای پارک پیدا کرده ام

این یعنی هم توان راه رفتن دارم، و هم اتومبیلی برای سوار شدن

 

خدا را شکر که سروصدای همسایه را می شنوم

این یعنی من توان شنیدن دارم

 

خدا را شکر که این همه شستنی و اتو کردنی دارم

این یعنی من لباس برای پوشیدن دارم

 

خدا را شکرکه گاهی اوقات بیمار میشوم

که باعث می شود به خاطر بیاورم که اکثر اوقات سالم و سلامت هستم

 

خدا را شکر که خرید هدایای سال نو جیب من را خالی می کند

این یعنی عزیزانی دارم که می توانم برایشان هدیه بخرم

 

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان