فرستاده خواهر گلم اکرم خانم
فرستاده خواهر گلم اکرم خانم

گر چه ما خوابیده اندر سایه ایم

در رفاقت تا قیامت پایه ایم

با رفیقان از ازل دست رفاقت داده ایم

در مرام ما نکن شک گرچه دور افتاده ایم

 

...........................................................

                    هر لحظه دوریت  برایم یک دنیا دلتنگی است

                       و چقدر صبور است دل من

                           چرا که به اندازه ی تمام لحظه های دوست داشتنت

                             از تو دورم!

 

.............................................................

                                        یک , همیشه یک است

                                           شاید در تمام عمرش بیشتر از یک نباشد

                                                اما بعضی وقتا میتواند خیلی باشد

                                                    مثل یک عمر

                                                       یک آشنایی

                                                          یک خاطره

                                                             یا

                                                                 یک دوست مثل تو


.............................................................

 

 

 از جداییمان برای هر کس که گفتم حق را به من داد

 اما.....

اینها نمیدانند من حق را نمیخواهم

 

حق که برای من تو نمیشود

 

 .................................................................

 

 

                                     این روزها خودم را مشغول میکنم

                                          تا فراموش کنم فراموش شدنم را

 

 

...................................................................

 

                                                 دم اونایی گرم که توی قحطی محبت

                                                     ته قلبشون

                                                          مثل ته نگاهشون

                                                                 بوی محبت میده!

 

 

 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: ، ، ،
نویسنده : مامان شایان