هوس دانشگاه رفتن دارم
هوس دانشگاه رفتن دارم

 

دختر خانوما و آقا پسرای ورودی 93 دانشگاه !
هفته اول عاشق نشید!
از ما گفتن …
شاخای دانشگاه از هفته دوم،سوم میان
اینا تجربس

 

دانشجو های عزیز هیچ کس از شما توقع نداره!

 

امید امام هم به دبستانی ها بود.

 


به يکي ميگن: يک جمله بگو که توش سه تا دروغ باشه !!!

ميگه: دانشگاه آزاد اسلامي

 

 



نظرات شما عزیزان:

آرمـــــــــان
ساعت12:05---9 آبان 1393


مرتضی
ساعت15:11---23 مهر 1393
خخخخ

امیرحسین
ساعت14:31---15 مهر 1393
عزیزم اردوی مسابقات کشتی.واسه استان انتخاب شدم و دارم واسه کشوری میرمممم.
ایول موفق باشی


باران عشق...
ساعت6:27---15 مهر 1393

برایت یک بغل گندم، دلی خشنود از مردم برایت سفره ای ساده حلال و پاک و آماده برایت شور پاییزی که برگ غم فرو ریزی برایت هرچه خوبی هست " دعا میکنم "

مرسی آقا حجت عالی بود کم پیدا؟؟؟؟


باران عشق...
ساعت16:43---14 مهر 1393

بعضی از دوستای من آدم نیستن که! فرشتن لامصبا!
مرسی خوشمان آمد خخخخخخ


برادرحامد
ساعت21:17---13 مهر 1393
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااامممم ممممممممممممممم الهههههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
خوبی؟ پسرت خوبه شوشوت خوبه؟برادر شوشوت که سربازی بود تموم شد یا نه؟
اصلا منو یادته الههه؟
بله چرا یادم نباشه. آقا حامد از دوستای خوب قدیمیمون


آشنای دوست داشتنی
ساعت18:03---13 مهر 1393
آهنگت قشنگه روحیم عوض شد
فداتوون


امیرحسین
ساعت13:05---13 مهر 1393
سلام.اردو چیه؟منظورتو نفهمیدم
گفتی رفتی اردو؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان