دوست دارم برم سفر
دوست دارم برم سفر

پارسال شهریور ماه رفتیم سفر این روزا دلم سفر میخواد

یه سفر به سرزمین رویایی

یه جایی مثل اینجا ..

میدونین کجاست؟؟؟

گردنه های حیران اردبیل



نظرات شما عزیزان:

ali bagheriyan
ساعت11:52---20 مهر 1394
عالیه بسیار جای جالبیه با این تله کابینی هم که زدن محهشره

ریحانه
ساعت14:00---13 شهريور 1393
وای عاااااالیه
ایران بهشتــــــــــــه
مرسی خانمم


امیر علی sooti
ساعت14:51---2 شهريور 1393

پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت، زیارت یا رفته بودی چشم چرونی؟؟؟؟؟؟؟ مسافرت .............


عجب!!!!!!!!!!!


مصطفی مقدم صادقی
ساعت17:51---1 شهريور 1393
مـــن ســـفـــر کردم از ترانه شدم...
کوچ کردم به سرزمــــین ســـکـــــوت.


پانیذ
ساعت17:04---31 مرداد 1393
یوهوووو وبت توپه توپههههههههههه خخخخ
پیش مام بیا
چشممممم


♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت23:55---30 مرداد 1393
هوا که بارانی میشود...
.
.
.
از پنجره اتاقم...

.
.
خیلی راحت تف میکنم رو ملت هیچکیم نمیفهمه !!!مریضم خودتی
خخخخ ای ناقلا


aziztanha
ساعت18:25---30 مرداد 1393
واقعا تو ایرانه ؟؟؟؟
آره عزیزم


یه بنده خدا
ساعت23:24---29 مرداد 1393


باران عشق...
ساعت22:54---29 مرداد 1393
بی حوصله‌ام . از این همه های و هوی زندگی وکار خسته ام. دلم میخواد برم یه جایی که هیچکس منو نشناسه.هیچ کس ازم هیچ سؤالی نپرسه.هیچکی کاری به کارم نداشته باشه.بذارن به حال خودم باشم.

تنم داغ داغ شده .دلم برف می خواد .دلم برای راه رفتن زیر برف تنگ شده.دلم میخواد راه برم و برف بخوره توی صورتم.دلم میخواد پاهام تا زانو توی برف فرو بره و انگشتام از سرما بی حس بشن. برم وسط یه جنگل سرد .تنها بمونم اینقدر که از تنهای دلم تنگ بشه اون وقت دلم می‌خواهد با یکی حرف بزنم .یکی رو میخوام که باهاش لحظه ها رو فراموش کنم.دوست دارم یکی بشینه برام یه قصه تعریف کنه .کسی که قصه عشق رو بلد باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان