رفتم توی ابرا
رفتم توی ابرا

جاتون خالی امروز رفتم تاب بازی خخخخ

اگه رفتین پارک حتما امتحانش کنید هی برید بالا و بالاتر

خیلی حال میده

خیلی وقت بود از این کارا نکرده بودم

اصلا هم به این فکر نکنید بقیه بهتون میخندن ، شاد باشید که باعث خنده بقیه هم شدین

خیلی لذت بخشه

این حسم رو مدیون یه دوستم، یه دوست خوووووووب

ممنونتم دوست خوبم

 



نظرات شما عزیزان:

امیر علی sooti
ساعت14:53---2 شهريور 1393
خوش خوابه چی شد خریدی؟
خخخخخ


MAHTAB
ساعت16:35---26 مرداد 1393

امتحانش کردی؟؟؟


تاوان
ساعت14:58---24 مرداد 1393
خلاصه جای ما خالی

saeedsingle
ساعت11:54---24 مرداد 1393
الهه خانوم من لینکتون کردم

ممنون


saeedsingle
ساعت23:51---22 مرداد 1393
خخخخخ
پارکه و تاب بازیش دیگه


حامد
ساعت22:44---20 مرداد 1393
انسان ممکن است با یک نفر بیست سال زندگی کند



و آن شخص برایش یک غریبه باشد



می تواند با یک نفر بیست دقیقه وقت بگذراند و تا آخر عمر فراموشش نکند


رضاخان
ساعت12:38---20 مرداد 1393
تصور کن من برم تاب بازی
خخخخ
خودم خشوم نمیاد
اما خب کودک دورنم دوس داره
خیلی هم حرف گوش نکنه
ولی خیلی باحاله حتما بحرفش گوش کن


مهدی
ساعت15:04---17 مرداد 1393
سلام الهه خانم
نیستی
کم پیدایی
سراغی از ما بگیر
ببخشید مسافرت بودم


امیر علی sooti
ساعت15:53---16 مرداد 1393
اگه یه خوش خواب فنری تو اتاق خوابت داشته باشی ببین چجوری بالا و پایین میری، وحشت ناک حال میده
دمت گرم . اصلا خوش اومدی آقاااا قدم رنجه فرمودین خخخخخ


aziztanha
ساعت19:00---15 مرداد 1393
والا ی تاب سوار شدیم هشتا بخیه خوردیم
الهههههههههههههی


مریم
ساعت0:27---14 مرداد 1393
عالیه خوشحالم میبینم همشهریم خوشحاله
مرسی مریم خانم


باران عشق...
ساعت20:25---13 مرداد 1393
از یه نفر ازت پرسید چقد دوسم داری؟

بگو اندازه ای که هستی

اگه پرسید تا کی دوسم داری؟

بگو تا وقتی هستی

اگه گفت چقد بهم اطمینان داری؟

بگو همون قد که خودت بهم اطمینان میدی

تا بدونه تا زمانی با ارزشه

که به ارزشهات احترام میذاره
ممنون عالی بود


آشنای دوست داشتنی
ساعت17:37---13 مرداد 1393
واااااو تاب بازی منم دوست دارم یادمه اخرین بار دوماه پیش بود رفتیم تاب بازی خیلی حال داد ضمنأ قدر دوستتم بدون
شما چندسالتونه اونوقت؟؟؟ خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان