سالگرد ازدواجمه
سالگرد ازدواجمه

مژده ای دل مسیحا نفسی میاید
شوهر خوب مگر گیر کسی میاید

 

شوخی با ازدواج

در یک دعوای زناشویی

مرد: خیال نکن عاشق چشم و ابرویت شده بودم که آمدم تو را گرفتم... نه خیر... مثانه ام عفونت کرده بود!

 

زن: می بینی؟ ازدواج با من باعث شده مرضی نداشته باشی.
مرد: نه خیرخانم، من مرض داشتم که آمدم با تو ازدواج کردم!




نظرات شما عزیزان:

aziztanha
ساعت19:07---15 مرداد 1393
پس کارت عروسیت کو؟

تاوان
ساعت9:28---9 مرداد 1393
سلام عزیزم خوش برگشتی ممنونم که بهم سرزدی
خواهش


یاغی
ساعت12:35---7 مرداد 1393

:)))))


مریم
ساعت16:04---6 مرداد 1393


آروم،،،آروم،،،عید سعید فطر داره دانلود ميشه
████████████▒ 99/5%

عید مبارک گلم التماس دعا
امسال خیلی زود ماه رمضون تموم شد هاااا


MAHTAB
ساعت11:47---6 مرداد 1393
مگ خوبن اقا حامد؟؟!!!!
باید تحقیقات رو بیشتر کرد خخخ


مرتضی
ساعت1:34---6 مرداد 1393
پس یعنی ازدواج بده ؟؟؟؟؟؟
یا اعتراف اینکه زنها بدن؟؟؟؟
این افکاراتی بود که از ذهن منحرفه ما تراوش شد.
شفاف سازی کنید دیگه
آخه چقد سانسور
این مسئولین چرا رسیدگی نمیکنن
شعر اولشم میخوندی بد نبود؟!!!


مصفی مقدم صادقی
ساعت0:44---6 مرداد 1393
سلام چه عجب
براچی خواهرجان؟
چیزی نیست بازم مثل همیشه سادگی کردم رکب خوردم
اینبار2میلیونو 600
:-0


حامد
ساعت14:52---5 مرداد 1393
کی گفته مردا بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کسی نگفته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان