جون من بعد افطار ببینید
جون من بعد افطار ببینید


نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت15:31---15 شهريور 1393
عالیه مطالب وبت بازم از ما سر بزن
چشمممممم


گلنوش
ساعت23:27---3 مرداد 1393
وای الهه جونم کشتیم
جووونم


آشنای دوست داشتنی
ساعت13:31---26 تير 1393
خخخ اقا ما دیدیم قسم دادی گفتیم بعد افطار میبینیم حالا چند شبه قسمت نمیشه بیام دیگه مجبور شدم دل به دریا بزنم برم ادامه مطلب

الان دارم به خودم فهش میدم ، کااااش نمیرفتم

خلاصه شانست زد من روزه نیستم وگرنه ...............
خوب منم واسه روزه دارا گفتم خخخخ


MAHTAB
ساعت13:44---23 تير 1393
اماده باش الهه جون اومدم بخورمت
کممممممممممممممک


MAHTAB
ساعت13:43---23 تير 1393
اماده باش الهه جون اومدم بخورمت

یاسین
ساعت1:47---22 تير 1393

روزه ی من و هفت تا خونه اینور و اونور ما هم باطل شد با دیدن این عکس

سلام داداش یاسین خوبی مشتاق دیدار خدا رحم کرده بعد افطار دیدی میگم هااا اینا رو گذاشتم واسه همون نیمچه سلولای زندت جون بگیرن


r00yaj00n
ساعت1:30---22 تير 1393
من الانم دیدم
آفرین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: عکس متفرقه، با حال، همه چی، ،
نویسنده : مامان شایان