2014
2014

دیشب بدجور دلم واسه برزیل سوخت

اگه نئمار بود  اگه سیلوا بود ....؟؟؟

حیف شد .....

غیر از همه اینا بدم میاد از این مسعود اوزیل



نظرات شما عزیزان:

ابوذر
ساعت22:22---28 تير 1393
سلام؟ شایان جون گلم؟ خوبی عزیزم بابت اون روز خیلی خیلی معذرت میخوام آخه نفهمیدم توی ماشین هستی آخر سر فهمیدم گلم؟ الان هم دارم سری تایک کنم بابت اون روز حالا به موقعی سری به وبلاگم میزنم؟ هرچی هم پیام میدم انگاری نمیاد بخدا قسم؟ هرکجا که باشی موفق باشی شایان جون عزیزم؟
پیاماتون همه ثبت شدن
کار جدیدتون مبارک موفق باشید


آرمــــــان
ساعت20:20---24 تير 1393
ما که مِسوت اوزیل میگیم.... قیافش کمی خزه ولی درکل بچه ی خوبی هستش...
فکر کنم مسعود بیشتر میخوره آخه ترکه


X
ساعت13:44---21 تير 1393
مسعود اوزیل مسلمانه گلم
خوب من از ... خوشم نمیاد اونم مسلمانه ادرس بده وبت بگم از کی؟!!!


گیتی
ساعت14:49---20 تير 1393
اخ آره روتوبرمی گردوندی گل می خوردن تو5 دقیقه ستا نمی دونم خوردن یابیشتر ولی خیلی ضایع بودا
گللللللللللللل بازم گللللل اینم گل اوووواااا گل


آرمــــــان
ساعت19:05---19 تير 1393

چرا میخندی؟؟؟ نکنه آلمانی هاااااا؟؟؟؟


aziztanha
ساعت12:26---18 تير 1393
ههههههههههه 7 تا کی فکرشو میکرد اخه برزیل 7 تا بخوره واقعا قبول کن برزیل بد بازی میکرد دیدی المان چجور موقعیت گیر میورد و گل میزد فک کنم تو پنج دقیقه چهارتا خورد کوچه ی ما که صدای شیونو زاری میومد ایشالله چهار سال دیگه وبتم بی نظیره الهه خانوم موفق باشی
ممنونم خوش اومدی گلم من که خیلی غصه خوردم تا صبح کابوس دیدم


آشنای دوست داشتنی
ساعت10:35---18 تير 1393
اهاا از اون لحاظ
من دوست داشتم برزیل بالا بیاد ولی تا همینجا ، چون اگه جلوتر حذف میشد از جذابیت جام کم میشد...برزیلیا حتمأ با خودشون میگن بهتر بود همون بازی با شیلی توو ضربات پنالتی حذف میشدیم تا اینجوری ابرومون بره
امشبم هلند میبره میگی نه ببین؟؟


آشنای دوست داشتنی
ساعت9:46---18 تير 1393

خخخخ حیف دلت نیست دختر

آلمانو عشقه
کاری به آلمانا ندارم حیف شد برزیل.

چون جام خودش بود باید به فینال میرسید..

دیدی پسره چه اشکی میریخت؟؟؟؟

من که از گل پنجم سرمو کردم زیر بالشت نبینم :((



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان