غم
غم

دلتنگ شده ام .......... دلتنگ خود, خودم



نظرات شما عزیزان:

المیرا
ساعت13:06---7 مرداد 1393
بمیرم برات خدا نکنه که پرغم باشی و دلتنگ دوستت دارم
خوش اومدی المیرا جون


آرمــــــان
ساعت19:10---19 تير 1393
"اسمم" را سنگی نگه میدارد..
"خودم" را گوری.
و "یادم" را..؟ نمیدانم!
هی روزگاااااااااااار خوبی آرمان ؟؟


MAHTAB
ساعت13:12---17 تير 1393
باران! تو ای فراتر از همه ی وجود و ای پاک ترین مقدسات آسمانی امشب بر من ببار می خواهم امشب از تمام شبهای عمرم پاک تر بشوم.... بر من ببار می خواهم امشب آخرین شب دلتنگیم باشد.

mahtab
ساعت13:12---17 تير 1393

دکتر علي شريعتي: به سه چيز تکيه نکن ، غرور ، دروغ و عشق. آدم با غرور ميتازد، با دروغ ميبازد و با عشق ميميرد
ممنون عزیزم


فاطمه
ساعت1:03---17 تير 1393
سلام اجی ببخشید که خیلی وقته نیومدم اخه سرم واقعنی شلوغ بود....ولی از پستای جدیدت خوشم اومد مرسی که اومدی...
فدااااات خانمی


نازنین
ساعت20:31---15 تير 1393
دلتنگم...
دلتنگ ان میم که می اید اخر اسمم ومن را مال تو میکند...
عالی بود عزیزم


MAHTAB
ساعت13:36---14 تير 1393
قانون معرفت ميگه باهام باشي باهاتم. ديونه شي ديونه ميشم . بميري ميميرم . تنهام بذاري منتظرت ميمونم


مصطفي مقدم صادقي
ساعت22:52---11 تير 1393
سلام
اسم خودتو گذاشتي خواهر چرا سر نميزني
نخند ناراحتم ازت


r00yaj00n
ساعت11:29---11 تير 1393
سلام خواهری خوبی زینب چطوره خوبه دیشب علی میگه دلم خیلی برای زینب تنگ شده میترسم زنگ بزنم هوایی بشه وشماها رو اذیت کنه به منم میگه زیاد زنگ نزن تا مامانت وبقیه رو اذیت نکنه

نیلوفر
ساعت1:45---11 تير 1393
بسیار عالی مطالبتون یکی از یکی قشنگتر و بهتره واقعا خسته نباشید و امیدوارم با موفقیت به کارتون ادامه بدید.
ممنون نیلوفر عزیز


مهتاب
ساعت1:23---11 تير 1393
خدایا..
به آنان که ادعای عاشقی تو را دارند
بیاموز
بدترین گناه..
شکستن دل آدمیان است...

وبه جالبی دارید ...

به ما هم سر بزنید


حامد
ساعت1:08---9 تير 1393
تو را دوست مـــــــــــــــــیدارم ...

چه فرق مى کند که چــرا !؟

یا از چـــــــــــــــــــــــه وقــــــــــت ... !

یا چـــــــــــــــــــــــــــطـ ور شـد کــــــــــه ... !

چه فـــــــــرق مــــــــــــــــیکند ؟!

وقتى تو بــــــــایـد باور کنى ... که نـــــــــمى کنى !

و من بـــــــــــایـد فـرامـوش کنم ... که نـــــــــــــــمى کنم


حامد
ساعت1:05---9 تير 1393
آموخته ام که وابسته نباید شد

نه به هیچ کس، نه به هیچ رابطه اى

واین لعنتى نشدنى ترین کارى بود که آموخته ام


حامد
ساعت20:14---8 تير 1393
ﺍﺯ یه آدم بی‌حال ﺁﺩﺭﺱ ﯾﻪ ﺟﺎﯼ ﺩﻭﺭ رو می‌پرﺳﻦ، می‌گه: حالا نمی‌شه ﻧﺮﯼ؟!
خخخخخخخ

دکتر از اتاق عمل میاد بیرون، همراهان مریض ازش می‌پرسن عمل چطور بود؟
دکتره می‌گه: مگه برای کالبدشکافی نفرستادینش؟!
خخخخخخخ
خیلی خنده دار بود نه
به خاطر من هم که شده بخند
جدا قشنگ بود خخخخخخ


مرتضی
ساعت17:35---8 تير 1393
داتنگ بارانم
چون
باران که میباردتو در راهی ...


r00yaj00n
ساعت16:18---8 تير 1393
مهربانم....

روزگارت گر که بی من بگذرد خوش باش......

ای تو را چشمان من دلتنگ ...........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: غمگینانه، باران غم، ،
نویسنده : مامان شایان