خدایا؟؟
خدایا؟؟

 

خدایا میشه بگی چرا در حق زن اینقدر ظلم کردی؟

میشه جوابمو بدی؟ ........

هر کی حرفی داره نظر بذاره......

 



نظرات شما عزیزان:

کدخدا
ساعت15:32---2 مرداد 1393
سلام زشتو میدونی خیلی فکر کردم دود از سرم بلند برا اینه که اگه ب بزاری اول اسم زن میشه بزن اما مهم اینه من که دوستت دارم
یه چیزایی فهمیدم کدخدا؟؟؟!!!! خخخ


zahra
ساعت17:29---22 تير 1393
کاملن موافقم باهات میدونم منظورت چیه

یاسین
ساعت1:10---22 تير 1393
سلام آبجی
حالا خدا یکی دو جا هوامونو داشته ها، اونم تو نزار خخخخخخخخخخخ
گذشته از شوخی بزار جواب این سوال رو از دیدگاه دینمون (که الحق کاملترین دین هستش) بدم.
البته چون مطلبش زیاده لینکشو میزارم اگه دوست داشتید برید بخونید.
http://www.pasokhgoo.ir/node/72065
http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=84892
http://www.askquran.ir/thread27007.html

ای بابا کار سخت نده دستمون خلاصش میکردی چشم به احترام دایی یاسین


MAHTAB
ساعت13:42---14 تير 1393
میشه یکی بگه چه ظلمی کرده دقیقا؟؟!!!
زن بودن ک افتخاره گلم
موجودی ک شده یه نیاز اساسی واس جنس مذکر
یه احتیاج
هیچ کس نمیشه جای یه زن رو بگیره جامعه بدون این جنس امکان نداره
ادم خودش ک بخاد میشه همیشه بهترین باشه ربط ب زن بودن نداره
من بحثم چیز دیگست خانمی


تاوان عشق
ساعت16:18---13 تير 1393
ابجی جونم لطفا دیگه بس کن

نکنه فراموش کردی کار خدا بی حکمت نیس

حتما خودش بهتر میدونه

دیگه چه مزدی بیشتر ازاین می خوای که بهشت رو گذاشت زیر پات؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنون میشم تو نظر سنجی وبم شرکت کنی


تاوان عشق
ساعت19:05---11 تير 1393
بابا بیخیال روز گاره دیگه

dina
ساعت2:11---9 تير 1393
آخه خدا چه ظلمی کرده یعنی ما آفریده هاش میتونیم در این مورد نظر این طوری بدیم ؟ هرکاری حکمتی داره اگه دوست داشای جوابتو توی وبم بده

نازنین شاعر
ساعت20:47---7 تير 1393
مواااااااااااااااااااااافقم
بریم پای میز مذاکره؟؟؟


امیر علی sooti
ساعت12:59---3 تير 1393
بخدا به این زنا حسودیم میشه !
.
.
عقل ندارن راحت راحتن
کی به کی میگه خخخخ


امیر علی sooti
ساعت12:52---3 تير 1393
همین ک دختر نشدیم بزرگترین نعنته به قران
نوش جونتون


مدیریت
ساعت11:43---31 خرداد 1393

  


من نظر خودم رو میگم به کسی هم کاری ندارم فردا نیاین بگین با این حرفا دین و ایمان بقیه هم ضعیف شد ... دنبال جوابم واسه بدبختی هایی که یه زن داره تحمل میکنه.. کاری هم به حجاب و آزادی های افراطی ندارم بحث من چیز دیگست چرا من باید چوب ندونم کاری حوا رو بخورم مثل اینه که من بزنم یکی رو بکشم حکمم قصاص باشه بگن تو و خواهرات و دخترای محلتون باید با تو قصاص بشن .....


نازنین
ساعت10:19---31 خرداد 1393
اخ گفتی...حرف دل منم همینه....!!!!!!!
ای جانم.... هنوزم حرف زیاد دارم


آشنای دوست داشتنی
ساعت8:03---31 خرداد 1393

به دنیا آمد تا دختر کسی شود



ازدواج کرد تا همدم کسی شود



بچه دار شد تا مادر کسی شود











برای همه کسی شد



اما خودش بیکـــــــــس ماند...
آره بخدا حتی بچشم ازش میگیرن ...... مالکیتی نداره



آشنای دوست داشتنی
ساعت8:00---31 خرداد 1393
کسی جواب چراها رو نمیدونه ، از هر کی بپرسی میگه دینه ، سنته ، قانونه ......


قانون و سنت را میدانى مردان ساخته اند (مردان)
والا توو قرآنم نوشته زن ارثش کمه زن عذاب شده


r00yaj00n
ساعت2:42---31 خرداد 1393
اخ نگو که من خیلی گله دارم که بگم


یه چیزی هم میگی میگن کفره نگو؟؟!! خوب مثلا الان سریال ستایش رو نگاااا بدبخت بیست سال آزگار با بدختی بچه هاشو بزرگ کرده حالا میخواد عروس داماد کنه میگن کووو بابا بزرگت یعنی زن بدبخت هیچ کارست مرد میاد یه نطفه میریزه همه کیف و حالش رو میکنه ... بدبختی نه ماه به شکم... شب بیداری برای شیر بچه کثافت کاری بچه شب بیدار خوابی بچه درد و مریضی بچه... آروغ نصف شب بچه اینا رو مادر بدخت میکشه اونم با دل و جون و بی منت بعد میگن اگه طلاق بدی بچه مال منه اسم من روشه تو کاره ای نیستی ... عهههههه فکرشم آدمو داغون میکنه


مرتضی
ساعت22:14---29 خرداد 1393

عه.خدا که ظلم نمیکنه.
یه عده الکی به اسم خدا ظلم کردن درست
ولی خدا نه.
خدا باید بگه چرا وقتی حوا خطا کرد گناه اون رو به حساب همه زن ها گذاشت.... چرا مثلا اون موقع به جای حوا ، فاطمه (س) را نیافرید که مظهر پاکی بود..؟؟؟ اون وقت اینقدر جریمه های جورواجور واسه زن نمینوشت

چرا وقتی زن ها در کشتی نوح خطا رفتن باز هم کل زنان جهان رو عذاب داد...؟

جریمه آدم که گول حوا رو خورد چی بود؟؟

چرا جریمه یک زن دهااا و شاید صدهاا برابر سخت از جریمه مرد باید باشه؟؟

و چرا های دیگه؟؟؟



آشنای دوست داشتنی
ساعت18:24---29 خرداد 1393
میدونم

آهنگت حرف نداره
جوابی که به مرتضی دادم رو بخون بد میگم خداییی...؟؟؟


آشنای دوست داشتنی
ساعت8:17---29 خرداد 1393
إ وا این چه حرفیه الهه جون؟!!

من موندم شما چی میخواین از خدا بگین ما هم بدونیم
اگه تا حالا نفهمیدین پس از این به بعدم ندونین بهتره


حامد
ساعت7:39---29 خرداد 1393
بابت اینکه به وبم سر زدین ممنون
امیدوارم همیشه موفق باشین


حامد
ساعت7:35---29 خرداد 1393

سلام
خدا ظلم نکرده این ادما هستن که ظلم میکنن
===
.....................
====
الان نه تنها به زنا که به مردها هم ظلم میشه اگه دقت کنید میبینید
موفق باشین


عجب روزگاریه.... من به جامعه امروزی کاری ندارم خدا مردا رو آزاد و بی قید و بند آفریده ( البته بازم با اصول ) ولی هر چی بدبختی و سفت و محکم کاریه واسه ما زناست


malake
ساعت1:52---29 خرداد 1393
واقعا همینطوره...گاهی اوقات واقعا احساس میکنم خدا در حق ماها ظلم کرده
نمیخوام بحث رو بیشتر باز کنم ولی شما هم که یه خانمی میفهمی من چی میگم . قربونت خواهری


الی
ساعت0:27---29 خرداد 1393
منم معتقدم که به زن ها خیلی ظلم شده اما بخاطر ترس از خدا هیچوقت به زبون نمیارمش تا کفر نگفته باشم
منم کفر نمیگم ولی خدا یکم خودش قضاوت کنه؟؟؟ حیف که جاش نیست .....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان