بغض و درد
بغض و درد

 

درد می کشد بغض . . .

وقتی اشک هم آرامش نمی کند . . . !

  

 


 

 

بعضی موقع ها

خنده دارترین خاطره

 

ساده ترین بهانه برایِ گریستن میشود

 



نظرات شما عزیزان:

ابوذر
ساعت5:04---1 خرداد 1393

سلام۰به آقاشايان گل وسلامي به پدرومادرت۰ظهر آخر سال بود که آقاشايان با مادر بزرگايش ومادرت توي بازار بودين آمدم نزديکت آقاشايان تورا بگيرم بوست کنم ولي از مادر بزرگت خجالت می کشيدم۰پسر توكه خيلي شلوغ كاري ولي بانمكي مادرت گفتند شايان پسر مظلومي هست۰ولي من که دوست داشتم از نزدیک ببینمت پسرشلوغ كاري بودي اگر دروغ ميگم پيراهن سبز ر�گي تنت بود۰شوخي كردم پسر خوبي هستي۰انشاالله که هميشه خوشحال شاداب وسربلند درکنار پدر ومادرت زندگي کني۰شايان جان گلم اينم تقديمي از طرف ابوذر


ممنون آقا ابوذر. مرسی که بهم سر میزنید . موفق باشید


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت14:11---17 ارديبهشت 1393
زیبااااا بوووود
ممنون خانمی


HOSSEIN
ساعت13:37---17 ارديبهشت 1393
اره
مرسی


آشنای دوست داشتنی
ساعت8:15---16 ارديبهشت 1393
تخت برای اتفاق های عاشقانه کوچک است



من بوسه ای را می شناسم



که باید به خیابان رفت



و آن را از دنج ترین کوچه ها دزدید



شهر برای اتفاق های عاشقانه کوچک است



من دریایی را می شناسم



که عمقش به اندازه ی جیب های ماست



من فکر می کنم دنیا برای اتفاق های عاشقانه کوچک است...
ای جووووونم متن عالی بود


آشنای دوست داشتنی
ساعت11:21---15 ارديبهشت 1393
نوشته ی بالای عکست عالی بود
فقط بالایی:((


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان