مدرسه و خاطراتش به بهانه روز معلم
مدرسه و خاطراتش به بهانه روز معلم

زمان مدرسه با بغل دستیمون که قهر می کردیم وسط میز یه خط می کشیدیم می گفتیم :

وسایلات از این خط اینور تر نیاد !!!

......

شما یادتون نمیاد اوج احتراممون به یه درس این بود که دفتر صــد برگ واسش انتخاب می کردیم!

......

 

یادش بخیر سرکلاس عکس معلم اقتصادم رو کشیدم با زهرا و عفت مردیم از خنده

آقای علی .ن حلالمون کن

 

اینم چندتا جمله آموزنده از بزرگان قابل توجه آقا مدیرمون

فقط سوپ كلم است كه حال آدم را بيشتر از امتحان بهم ميزند - انيشتين

امتحان مسخره ترين كار دنياست —- جرج برنارد شاو

امتحان بدون تقلب مثل كريسمس بدون درخت است —- كي اس اليت

امتحان بخشي از زندگي است ،نه زندگي امتحانست — پائولو كويئلو

 

 



نظرات شما عزیزان:

آشنای دوست داشتنی
ساعت16:35---13 ارديبهشت 1393
یادمه پنجم دبستان بودم منو هادی دامادمون توو یه میز بودیم اون برعکس من درساش خیلی خوب بود من بیشتر امتحانا از رو برگش تقلب میکردم جالب اینجاست نمره امتحانایی که تقلب میکردم بیشتر از هادی میشد و اونم حسابی کفری میشد ... یادمه اون زمان واسه اینکه درساش خوب بود بابام واسش یه ساعت مچی گرون قیمت خرید بعدش که دید من دلخور شدم واسه منم خرید ، یادش بخیر خخخ
دمت گرم هاااااااادی


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت2:25---13 ارديبهشت 1393
سلام الهه جون ، منو یاد خاطراتم انداختی زمانی که امتحانمو خوب نمی شدم چقدر گریه می کردم یادش به خیــــــر!
منم تجربه این یکی رو داشتم خیلی گریه کردم دقیق یادمه امتحان ریاضی کلاس چهارم ابتدایی شده بود 17:25خخخخخ


حمید
ساعت20:58---11 ارديبهشت 1393
یکم جالب بود
سلام حمید آقا چرا گریه؟؟


آشنای دوست داشتنی
ساعت12:22---11 ارديبهشت 1393
عاالی بود



دستت درد نکنه این پست باعث یاداوری خاطرات شیرین دوران مدرسه شد
میشه یه خاطره بگی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان