از تکواندو تا والیبال
از تکواندو تا والیبال

 

یه زمانی تکواندو میرفتم

 

و حالا والیبال

 

خلاصه نشد برم مدرسه چین ثبت نام کنم بجاش رفتم سالن ورزشی محلمون والیبال ثبت نام کردم بلکه فرجی شه سر از تیم ملی درآوردیم رفتیم جام جهانی اونوقته که هی بیاین وبم نظر بذارین گیر یه امضاء باشین...  ببین کی گفتم

 



نظرات شما عزیزان:

آشنای دوست داشتنی
ساعت18:28---31 فروردين 1393

دوســتــ داشتنــت بــزرگـتــریــטּ نعـمـــت دنیـــاستــ

مــرا شـــاد مــــے ڪــنـد و لبــخنــد را بــــﮧ دنیـــایــم هــدیــﮧ مـــے ڪــند


حتــــے ایــטּ روزهــا گــاهـــے پـــرواز مـــے ڪـــنم


مــטּ ایــטּ دوســتــ داشتـــטּ را بیشتـــر از هــر چیـــز در ایـــטּ دنـیـــا دوســـت دارمــــ



...
ساعت17:27---31 فروردين 1393

بچه که بودم دلم به گرفتن گوشه چادر مادرم و رفتن به بیرون خوش بود
اکنون بزرگ شده ام مادرم را می خواهم , نه برای گرفتن گوشه چادرش
می خواهمش که با گوشه چادرش اشکهایم را پاک کنم.
نه اینکه دلم خوش شود که می دانم نمی شود !
شاید آرام بگیرد با بوی خوش چادر مادرم...

الهه جان روزت مبارک



ازدواج - گل نرگس
ساعت19:51---29 فروردين 1393
مادر خوبم :
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته ایامت پذر فروغ و دلت شاداب و سرزنده باد
با سلام و آرزوی توفیقات و سلامتی روز افزون برای شما gxth lh vh il gdk; ;kdn


ثنــای دوست داشتنی
ساعت23:48---28 فروردين 1393
وااااای الهه جووون هنوز سرت شلوغ نشده یالا امضا بده

آشنای دوست داشتنی
ساعت8:06---28 فروردين 1393

من یکی که میدونم تو سر از تیم ملی درمیاری پس تا اینجا شلوغ نشده یه دونه امضا به من بده



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان