عمق فاجعه
عمق فاجعه

 

نگاه زیبای تو صدای قشنگی دارد ....

من عاشق لحن نایاب چشمانتم ....

 



نظرات شما عزیزان:

HOSSEIN
ساعت13:56---6 ارديبهشت 1393
سلام الهه خانوم مابی معرفت بودیم سرنمیزدیم

توکه با مرامی چرا مارو فراموش کردی
شما حق داری شرمنده الانم نتونستم بیام وبتون . ارور میده


آشنای دوست داشتنی
ساعت11:49---3 ارديبهشت 1393


آنقدر به تو فکر می کنم
که یادم می‌رود
از خواب بیدار شوم

کاش بودی و می‌گفتی
دیوانه بیدار شو
صبحانه سرد می‌شود....


آشنای دوست داشتنی
ساعت18:08---2 ارديبهشت 1393

وقـت هـائـی هست
که جـز بـه بـودنــت
دلـم رضـایـت نـمی دهــد

حـالـا
مـن از کجـا بـیـاورمـت ؟!



...
ساعت11:58---31 فروردين 1393

دوبــــــــــاره تنها شـــــــــــــــــده ام
دلـــــــــــــــم هوای تو را کرده اســـــــت
خودکــــارم را از ابر پـــــــــــر می کنــــــم
و برایـــت می نویـــــــــسم
دوستت دارم، دوســتت دارم ، دوستت دارم...



نازنین
ساعت18:04---30 فروردين 1393
نمیدانم چه رابطه ایست بین نبودنت با رنگها..دلتنگ تو که میشوم زندگیم سیاه میشو..

آشنای دوست داشتنی
ساعت19:11---29 فروردين 1393

مهربانیت را با دلم پیوند زدم



تا از تو دور بودن را احساس



نکنم اما باز هم دلتنگم...



آشنای دوست داشتنی
ساعت8:03---28 فروردين 1393

گاه سقف چشمانم که چکه میکند
کاسه دستانم
تا بند آمدنشان
با من هم پیمانه می شوند
من از تو خالی می شوم
دستانم از تو پر
بیچاره تر دلم
به جنون نزدیکتر می شود از
بود نبودت...





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: عاشقانه، ،
نویسنده : مامان شایان