دلم پرواز میخواهد...!
دلم پرواز میخواهد...!

 

از این تکرار ساعتها


از این بیهوده بودنها


از این بی تاب ماندنها


از این تردیدها


نیرنگها



از این رنگین کمان سرد آدمها


و از این مرگ باورها و رویاها


پریشانم …


دلم پرواز میخواهد !




نظرات شما عزیزان:

آشنای دوست داشتنی
ساعت8:11---11 اسفند 1392
مهم نیست زندگی چقدر تلخ است

مهم لحظات شیرینی است که با تو دارم

مهم نیست زندگی چقدر نامهربان است

مهم نوازشهای دست مهربان تو است

مهم نیست زندگی چقدر کوتاه است

مهم آن است که وقتی تو در کنارم هستی، زمان متوقف میشود


ثنــای دوست داشتنی
ساعت19:52---9 اسفند 1392
الهه جون حالا یه دوبیتی برات می نوسم تا از این حال و هوا در بیای: دلی دارم که رسوای جهان است/گرفتار بتی ابرو کمان است/نگاهم سوی طاووسی بهشتی است/که نامش مهدی صاحب زمان است
سلام الهه جون مرررررررسی عزیزم


zahra
ساعت18:42---9 اسفند 1392
لايك..
مررررررسی زهرا جون ممنون بهم سر زدی


aysa
ساعت17:55---9 اسفند 1392
سلام اجی جون خعلی وبلاگ باحالی داری خوشحال میشم باهام تبادل لینک داشته باشیم منتظرتم بوس بوس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: غمگینانه، باران غم، ،
نویسنده : مامان شایان