لوکس بلاگ
لوکس بلاگ

یکی از دوستان برای اومدن به وبم مشکل داره گویا بعضی مواقع وبم باز نمیشه ولی هر وقت خودم میام امتحان میکنم مشکلی نداره لطفا اگه واسه شما هم همچین مشکلی پیش میاد بهم بگید پیگیری کنم

 



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت15:41---8 اسفند 1392
درود.
اپم ها یه سر بزن ذوق مرگ شم


r00yaj00n
ساعت7:06---3 اسفند 1392
سلام خواهری اپ نمیشی دیگه نکنه شارژنکردی گلم
مودم نداشتم خواهری چطوری؟ خوبی؟ گل دخترامون چطورن؟؟؟


عشق2طرفه
ساعت11:06---2 اسفند 1392
شمع ای شمع چه می خندی

به شب تیره خاموشم

به خدا مردم از این قسمت

که چرا نیست در آغوشم


mahdi
ساعت16:05---27 بهمن 1392
نوچ مشکلی نداره خعلیییی هم عالیه سرعتش!!!

ثنــای دوست داشتنی
ساعت22:30---25 بهمن 1392
سلام الهه جون، کجایی؟چرا خبری ازت نیست؟ چیزی شده آخه دلم برات تنگ شده
سلام الهه جون سلااااام ثنا جونم ببخشید مودم نداشتم نتونستم بیام الان در خدمتم حتما میام وبت دلم واسه مامانی و دخمل خوشتلش تنگیده


عشق2طرفه
ساعت18:38---25 بهمن 1392
شب عشق است و هر کس دست یار خویش می بوسد،غریبم، بی کسم،من دست غم ،غم دست من بوسد،ولنتاین مبارک الهه

تپل مپل
ساعت12:51---24 بهمن 1392
سلام گلم منم برای اومدن به وبلاگت خیلی مشکل دارم یه کاری کن
چشم نمیدونم مشکل کجاست حالا قالب رو عوض میکنم شاید اوکی شد


عشق2طرفه
ساعت7:51---23 بهمن 1392
نمی دانم چرا اینگونه است؟


وقتی نگاه عاشق کسی به توست



می بینی اما


دلت بسته به مهر دیگری است


بی اعتنا می گذری


و عاشقانه به کسی می نگری


که دلش پیش تو نیست...


zahra
ساعت21:14---22 بهمن 1392
اپم بانمك.

r
ساعت14:36---22 بهمن 1392
سلام/وبلاگ خوبی دارین/موفق باشی.

آشنای دوست داشتنی
ساعت17:08---21 بهمن 1392
قبل تو

از عشق میترســــــــیدم ...

حـــال

از روزی که بـــــــی عشق تو به سر شود میترســم...


محمد حسین
ساعت22:34---20 بهمن 1392
نه اجی مشکل از کل مخابراته معلوم نیست چیکار میکنن آخه از وقتی این برفو بارون شروع شده از منو دوستام همینطوری شده وقتی یه سایت یا وبلاگی میخواییم باز کنیم به انگلیسی مینویسه این صفحه وب در دسترس نمیباشد یا حذف شده .

هنوز درست نشده
ممنون محمد حسین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: لوکس بلاگ، دوستان لوکس بلاگی، ،
نویسنده : مامان شایان