نــ باشه
نــ باشه

 

توی مارپله ی زندگی،

مهره نباش که هر چی گفتن بگی باشه،

تاس باش که هر چی گفتی بگن باشه !

 

 



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت16:09---27 بهمن 1392
درود.
ممنون از حضورت در وبم و نظرات زیبات ک کلی شارژ شدم راسی بازم اپم ها قدم رنجه بفرما یه سر بزن
فدات


آرمــــــــــان
ساعت19:20---23 بهمن 1392
مَن هـمینجآ رَسمــــــــــــاً
اَز هـمه اونآیے که اومدن تو زندگیمو
گند زدن بهش ورفتن
عُذرخواهیے میکنم
که نتونسم بهتر اَزین فضآرو
براے ریدنشون مهیآ کنم


یاسین
ساعت10:45---18 بهمن 1392
صدا میکنم تو را، این جانی که میگویی جانم را میگیرد!

نزن این حرف ها را، دل من جنبه ندارد، موقعی که نیستی دمار از روزگارم در می آورد.
میگما داداش یاسین این حرفا ؟؟؟ بابا نزن این حرفا رو فردا واسمون حرف درمیارن ؟؟!!! قابل توجه اینو تقدیم کردن به عشقشون جنبه داشته باشین دوستان خخخخخخخخخخخخ


محمد حسین
ساعت23:06---16 بهمن 1392
جالب بود مرسی

آشنای دوست داشتنی
ساعت19:04---16 بهمن 1392
ﺩﯾــﻮﺍﻧـــﻪ ﺍﻡ ﻣــﯽ ﮐــﻨــﺪ ﻓــﮑــﺮﺍﯾــﻨــﮑـــﻪ
ﺯﻧــﺪﻩ ﺯﻧــﺪﻩ ﻧــﯿــﻤــﯽ ﺍﺯ ﻣــﻦ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻣــﻦ ﺟـﺪﺍ ﮐـﻨـﻨـﺪ ...
ﻟـﻄـﻔــﺎ … ﺗــﺎ ﺯﻧـﺪﻩ ﺍﻡ ﺑـــــــــــــﻤﺎﻥ.. . . !!!



آشنای دوست داشتنی
ساعت8:43---16 بهمن 1392
בستمــــ را بگيـــــر



بــבوטּ تـــو تمامــــ בنيـــ ــا

را همــ كــِـﮧ داشتـــﮧباشمــــ

تهـــﮯ בستمــ ــ ـ ... ممنونم


ثنــای دوست داشتنی
ساعت21:09---15 بهمن 1392
الهه جون چه مطلب زیباییه خسته نباشـی عــــــــــزیزم
ممنون الهه جون. بوووس


HOSSEIN
ساعت19:29---15 بهمن 1392
درونم غوغاست ...























ساده میشکنم ...











با یک تلنگر کوچک ...











.











.











.











این گونه نبودم ....











این گونه شدم !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: با حال، همه چی، غمگینانه، باران غم، ،
نویسنده : مامان شایان