آوای باران
آوای باران

 

بعد مدتها از بین این سریالای مزخرف  تلوزیونی آوای باران تنها سریالی بود که نشستم دنبال کردم


یکی از شخصیت باران خیلی خوشم اومد یکی از اون آفرین با اون گره روسریش (خخخخ)


البته ناگفته نمونه شکیب ( مهران احمدی)  هم خیلی زیبا نقشش رو بازی کرد

 

 



نظرات شما عزیزان:

آشنای دوست داشتنی
ساعت17:09---21 بهمن 1392
اونی که واقعا دوستت داشته باشه
شاید اذیتت هم بکنه
ولی هیچ وقت عذابت نمیده ...
شاید چند روزی هم حالتو نپرسه
ولی همه حواسش پیشه توئه ...
شاید باهات قهر هم بکنه
ولی هیچ وقت راحت ازت دل نمیکنه ...


محمد حسین
ساعت23:11---16 بهمن 1392
آره این آهنگشو گوش دادم خیلی قشنگه
عــاشق صداشم


عشق2طرفه
ساعت10:43---13 بهمن 1392
به دنبالت می آیم ، حتی اگر سهم من فقط قدم زدن در جای پای تو باشد
متنات خیلی قشنگه ممنون عشق دو طرفه


امیر علی sooti
ساعت8:38---13 بهمن 1392
اصن از آوای باران خوشم نیومد آخه این دخترای بد قیافه رو از کجا پیدا کردن ... خدا نصیب گرگ بیابون نکنه ...

والا
اصلا تو خیلی وضعت خراب شده


محمد حسین
ساعت23:21---12 بهمن 1392
آها مرسی الهه جان آهنگشو پیدا کردم

محمد حسین
ساعت23:16---12 بهمن 1392
راستی آهنگ وبت خیلی قشنگه


اسم خوانندش و اسم این آهنگش چیه؟


احمد چی چی؟؟؟؟
احمد صفایی قرص اعصاب
امشب میخوام یه آهنگ دیگه از بزارم


عشق2طرفه
ساعت19:36---12 بهمن 1392
اهنگت حرف نداره ... از اون سبک اهنگاییه که من دوست دارم
دلم نمیاد عوضش کنم حتی توی ماشینم اینو گوش میدم


محمدحسین
ساعت18:00---11 بهمن 1392
من که حتی یک قسمتشو هم ندیدم خخخخ همش تو نت بودم
اینجور نگو فکر بد میکنن؟؟ خخخ


ثنــای دوست داشتنی
ساعت0:10---11 بهمن 1392
از زبان ثنا:سلام خاله الا جـون اگه به وبم نیای اریه می تنما
اریه نتون جیدر آله الان میام بت سر میزم


عشق2طرفه
ساعت18:50---10 بهمن 1392
اونو ضبط شدشو نگاه میکنم نمیدونم ساعت چند نشون میده

HOSSEIN
ساعت17:44---10 بهمن 1392
VEBE JALEBI DARI AG DOS DARI TABADOL LINK KONIM
سلام حسین آقا حتما میام سر میزنم


arman
ساعت17:43---10 بهمن 1392
nari baz 2sal dg biay

bazam behem sar bezan
اولا چشم آرمان خان حالا نه اینکه تو زود به زود آپ میکنی همشم توی وب منی خخخخخ


فریبا
ساعت13:36---10 بهمن 1392
سلام وب خوبی داری. بله نظر منم همینه
حیف که تموم شد
خیلی ها میگن بد تموم شد ولی به نظر من خیلی هم خوب بود

کاش آدرس میذاشتی گلم


arezo
ساعت12:47---10 بهمن 1392
لینکی عزیم.باز بیایا .بوس
چشم خانمم


r00yaj00n
ساعت8:46---10 بهمن 1392
دلم واسه همشون تنگ میشه
بیشتر واسه کی دلتنگ میشی الان دقیقا باید بگی خخخخخخ


عشق2طرفه
ساعت7:57---10 بهمن 1392
گل گفتی الهه من با اینکه سه یا چهار قسمت اولشو ندیدم ولی بقیه رو دنبال کردم و خوشم اومد ... این تنها سریالی بود که میدونستم ساعت چند شروع میشه



الهه اگه خواستی بهم سر بزنی با ادرس جدیدی که واست گذاشتم بیا



موفق باشی
مگه عفت رو نگاه نمیکنی خخخخخ


ثنــای دوست داشتنی
ساعت0:18---10 بهمن 1392
الهه جـون منم با تو موافقم البته بگم که من بیشتر از تکیه کلام زیور خوشم اومد با اون اواااااااااااااااااگفتنشراست
اره اواااا رو خیلی با حس میگفت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: با حال، همه چی، ،
نویسنده : مامان شایان