عجب پستای باحالی داره این وب
عجب پستای باحالی داره این وب

میگم این روزا طرفدارای وبم زیاد شدن


دعا میکنم واسه شما هم از این اتفاقا بیفته


حالا به افتخار خودم و پسرم و وبلاگ خودتون ....

 

یه آهنگ از حامد پهلان ( بقول شایان ،حامد پهنا )


حالا دددددددددست بعدشم کمی رررررررررقص



نظرات شما عزیزان:

یاسین
ساعت11:06---18 بهمن 1392
آهاااااااااااااااااااااااااااا اااان بیا وسط

لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی

شاباش شاباش هزاری بپااااااااااااااااااااااش

دستای بندری

توبه توبه توبه توبه توبه
توبه کنی دیگه بخشیده میشی اینو من تجربش کردم حــــــــــــــــــله برو وسط


shahrzadr
ساعت0:33---6 بهمن 1392
واقعا خوشگل میرقصه بریم پیشش کلاس خصوصی
اسم منم بنویس خخخخخ


ثنــای دوست داشتنی
ساعت10:19---5 بهمن 1392
چه با حال می رقصهالهه جون به ما هم سر بزن
چشم خانمم میام


آرمـــــــــــان
ساعت21:33---3 بهمن 1392
باز هم تنها نشستم دل گرفت گفتمش یادی کنم از انکه یادم میکند " یادت از من بوی حکمت میدهد من نمیدانم چرا…



اما دلت بوی محبت میدهد!!
ممنون داداش آرمان


محمد حسین
ساعت19:30---3 بهمن 1392
خوش بحالت ولی وب من فقط برای کپی کردنه آخه بازدیدامو نگاه کن بعد نظراتمو نگاه کن . بازدیدام زیاده ولی نظرا کم . تو خیلی وبا رفتم دیدم به ترتیب از پست های من کپی میکنن ولی نظر نمیدن
کپی رو ببند اگه نظر نمیدن حق برداشتم ندارن


عشق2طرفه
ساعت9:44---3 بهمن 1392
الهه خانم باز داری نوشابه واسه خودت باز میکنی





اگه این وب پستای خوبی نداشت که نمیومدیم اینجا!





کارت درسته الهه جان





به افتخار خودتو شایانی
به خوب بودن این وب شک نکنید بععععععععععععععععععله

در ضمن من اصلا اهل نوشابه نیستم فقط دوووووووغ


r00yaj00n
ساعت0:21---3 بهمن 1392
اها اها حالا بیا وسط اینوریش کن اونوریش کن دست و جیغ وهورا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: با حال، همه چی، ،
نویسنده : مامان شایان