آرزو
آرزو

 



نظرات شما عزیزان:

محمد حسین
ساعت19:35---3 بهمن 1392
راستی پرسیدی چرا اسم وبم با خودم فرق میکنه رو تو همون نظرت جواب دادم بیا ببین
مرسی حتما میام میخونم


پسر
ساعت22:34---2 بهمن 1392
ترم بدی بود ک شوخی شوخی بخیر گذشت
الهی شکر دیدم نوشته بودی مشروط نمیشی خخخخخخ بازم جای شکرش باقیه


پسر
ساعت18:15---2 بهمن 1392
سلام نمکدون


خوبی ک حتما


امدیم یه سری بهتون بزنیم
به به پسر؟؟ کجا هستی تووو؟؟؟؟ مرسی که اومدی


r00yaj00n
ساعت11:23---2 بهمن 1392
ارزوی منم اینه که با خانواده بخندیم :-)
صددرصد اگه غم و غصه ها بذاره


عشق2طرفه
ساعت11:19---2 بهمن 1392
به ســـلامتی بعضی از خاطرات خوشی که هــــنوزم وقتی یادشون میوفتی



با یه لبخند کــــوچولو کنج لبت تا چند لحظه حال و هـــــواتو بدجوری عوضـــــــ میکنه ...
کاملا موافقم


امیر علی sooti
ساعت10:13---2 بهمن 1392
الهه اوکی رو دادم سریع جوررش کن
چشم امیر علی پیگیرش هستم منتظر باش زود زود خدمت میرسن در ضمن عواقبش با خودت خخخخخ


عشق2طرفه
ساعت7:50---2 بهمن 1392
آخیییی چه ارزویی



خخخ من تجربه کردم ، واست ارزو میکنم همه ی خنده هات از ته دل باشن الهه جان
دیشب مردم از دل درد


ثنادختر دوست داشتنی مامان
ساعت23:23---1 بهمن 1392
با سلام،من شما رو لینک کردم،لطفا شما هم من و لینک کنید
چشم ثنا جون الساعه


محمد حسین
ساعت22:12---1 بهمن 1392
اههه چه جالب
الان اههههههه ؟؟؟؟ آره محمد حسین؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: عکس متفرقه، با حال، همه چی، ،
نویسنده : مامان شایان