تولدت مبارک پسرم ... مادرانه
تولدت مبارک پسرم ... مادرانه

شایانم ، عزیز دل مامان 8 دی ماه ورودت به دنیای  4 سالگیت مبارک عشقم

 

 

عکس یک ماهگی شایانم 

 تا عشق آمد دردم آسان شد،خدا را شکر! 

مادر شدم او پاره جان شد،خدا را شکر

شوق شنیدن ریخت حتی گریه اش در من

لبخند زد جانم غزلخوان شد،خدا را شکر

من باغبان تازه کاری بودم اما او

یک غنچه زیبا و خندان شد،خدا را شکر

او آمد و باران رحمت با خودش آورد

گلخانه ما هم گلستان شد،خدا را شکر

سنگ صبورم،نور چشمم،میوه قلبم

شب را ورق زد،ماه تابان شد،خدا را شکر

مادر شدن یک امتحان سخت وشیرین است

دلواپسی هایم دو چندان شد،خدا را شکر !!!

 

تولدت مبارک پسرشیرین و دوست داشتنی مامان

در اولین فرصت عکس 4 سالگیش رو میزارم واسه دوستای گلم





نظرات شما عزیزان:

Parnia
ساعت1:24---23 دی 1392
دوباره سلام ! منم ديررسيدم . وليييي الان با تاخير ميگم تووووولدش مبارك ايشاا..تولد١٢٠ سالگي شايان جون رو جشن بگيرين و زيرسايه شما وپدرش بزرگ شه شايان از من ٣روز بزرگتره من ١١دي ام . آهان راستي مرسييي از رمز و حضورتون تو وبم الهه جون .
دست گلت درد نکنه پرنیا جان امیدوارم دوباره هم ببینمت


تپل مپل
ساعت10:15---21 دی 1392
ظاهرا که دیر رسیدم و کیک هم تموم شده

ولی باز تولدگذشتت مبارک شایان جون
جات خالی بود کیک امسالش بره ناقلا بود شکل کیک رو خودش انتخاب کرده بود


نویسنده موقت/یاغی/
ساعت10:05---14 دی 1392
سلام

تولدش مبارک

زنده باشه انشالله
ممنون از لطفتون


mahdi
ساعت15:42---12 دی 1392
درود.

چ اجی بی معرفتی دارم من ب جون خودمو خودت یه خبری هم ب من میدادی نمیومدم بدزدمش یا بخورمش ها خخخ

مبارکت باش انشالله بشه عصای دست باباشو مامیش!!

یه سر بزن اپم ها نظر یادت نره

فدات با کله
مرسی داداش مهدی.


یاسین
ساعت19:32---10 دی 1392
فوووووووت .....



فووووووووت ....

فوووووووت .....

فووووووووت ...

فوووووووت ....

بیا شعما رو فوت کن !!!

تولدت مبارک !!!



امروز با شکوهترین روز هستیست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد

و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد.



به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی

تولدت مبارک شایان جونم
سلام داداش یاسین شایان کوچیکتر که بود میگفت تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعا رو اووووووس کن الان بهش میگم کلی میخنده


r00yaj00n
ساعت9:15---8 دی 1392
تولدت مبارک نفسم انشالله فردا میبینمت میبوسمت
قربون خواهری گلم
خودم که یادم میاد حالم دگرگون میشه :(


باران عشق...
ساعت7:09---8 دی 1392
فقط پیامهای من جواب ندارن اشکالی نداره
ممنون بهم سر میزنید


r00yaj00n
ساعت21:07---7 دی 1392
سلام جیگرم خوبی تولد شایان جیگر نفس خاله مبارک فداش بشم یادش بخیر پشت در اتاق عمل همه چشم انتظار دیدنش بودیم قربونش بشم عزیز دلمو

باران عشق...
ساعت15:54---7 دی 1392
دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره / اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره


عشق2طرفه
ساعت7:59---7 دی 1392
تولد تولد تولدت مبااارک



الهه جان تولد 4 سالگی شایانی رو تبریک میگم



شایان جان تولدت مبارک



شایان جان یه کادو خوشگل واست میگیرم ایشالله از مسافرت که برگشتی بهت میدم خخخ . الان چرا خندیدم



شایانی قدر مامان خوشگلتو بدون
وااااااااااااااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان