ره عشق
ره عشق

 

همین راهی که هستی برو

 

بی نهایت میخوامت تو رو

 

رو چشام هر چی که تو بگی

 

اما بی من تو جایی نرو

 

امشب چه هوای صافیه

 

دل همش تو خیال بافیه

 

فقط من و تو باهم باشیم

 

یه جای کوچیکم کافیه

 

آهنگ دلبستگی از علی رها این روزا توو ماشین فقط این آهنگ رو اونم با صدای بلندگوش میدم

 

  



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت10:32---8 دی 1392
خیلی جالب بود

صادق
ساعت12:44---2 دی 1392
الهه جان منم خیلی این آهنگ رو دوست دارم از همینجا تقدیم به عشقم ...

عشق2طرفه
ساعت7:54---1 دی 1392
سلام الهه جان خوبی؟


کدشو یه جا پیدا کردم ولی پخش نمیکرد




ممنون از کمکت


عشق2طرفه
ساعت17:08---30 آذر 1392
الهه جان انصافأ پست قشنگی بود خوشم اومد



بازم یلدات مبارک
ممنون گلم


r00yaj00n
ساعت9:26---30 آذر 1392
یلدات مبارک خواهر گلم شایان جون رو یه ماچ ابدارش کن
مرسی خواهری جون. تولد زینب جوووونم مبارک باشه


یاغی
ساعت19:16---29 آذر 1392
من موندم سالانه چند نفر سر این قضیه عکس عاشقانه انداختن روی ریل، میرن زیر قطار!


شونصد نفری میشه خخخخخ


عشق2طرفه
ساعت10:18---29 آذر 1392
اهنگ قشنگیه
دانلود کردی؟؟؟ اگه کدش رو پیدا کردم برام بفرست


باران عشق...
ساعت9:08---29 آذر 1392

می خندم!دیگرتب ندارم داغ هم نیستم سردشده ام سردسرد نمیدانم شایددق کرده ام!کسی چه میداند...شایدبی حسم کردی...نسبت به تمام حس های دنیا


باران عشق...
ساعت9:06---29 آذر 1392


می گویندخوش به حالت!

ازوقتی رفته حتی خم به ابرونیاوردی...!

نمی دانندبعضی دردها

کمرخم می کنند،نه ابرو


باران عشق...
ساعت9:05---29 آذر 1392


هیچ وقت"بی خداحافظ"کسی راترک نکن

نمی دانی...چه دردبدی است

پیرشدن درخم کوچه های انتظار


باران عشق...
ساعت9:05---29 آذر 1392


تنهایی یعنی:

نه خودش هست که ازتنهایی درت بیاره

نه فکرش اجازه میده تنهاییت روباکسی دیگه پرکنی!!


باران عشق...
ساعت9:04---29 آذر 1392


عادت ندارم درددلم رابه همه کس بگویم...!!!

پس خاکش می کنم زیرچهره ی خندانم..،

تاهمه فکر کنند...نه دردی دارم و نه قلبی


باران عشق...
ساعت9:03---29 آذر 1392


اگه یه نفربهمون خیانت کنه ازش متنفرمیشیم...

امااگه یه نفربه خاطرما...

به یه نفردیگه خیانت کنه عاشقش میشیم...

خیلی جالبه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: عاشقانه، ،
نویسنده : مامان شایان