اعصاب ندارم الان
اعصاب ندارم الان
 
یک لحظه جایمان را با هم عوض کنیم..
شاید تو می فهمیدی چقدر بی انصافی
و من می فهمیدم چرا؟

 

 وقتی بعد از مدتها بهت زنگ میزنه و تو دست و پات میلرزه
و استرس بهت دست میده زیادم خوشحال نباش.
شاید طرفت زنگ زده پیشوازتو گوش کنه
آدما تا این حد نامردن …
 

 

نفس میکشم تابه جای مرده ها خاکم نکنند این گونه است حال من دیگر چیزی نپرس….

 

 

وای ازنیمه شبی که بیدارشوم و…
تو رابخواهم…
وپاکت سیگارم خالی باشد…

 

 


نظرات شما عزیزان:

نازنین شاعر
ساعت11:38---28 آذر 1392
وای از آن نیمه شبی که بیدار شوم..

تو را بخواهم اما

در آغوش دیگری باشم....
نگووووووووووووو شایدم طرف توو بغل دیگری باشه


یاسین
ساعت22:05---26 آذر 1392
با سیگار کشیدن کسی مرد نشد

ولی

با دیدن نامردیها,خیلی ها سیگاری شدند
خیلی زیبا بود ممنون داداش یاسین


یاسین
ساعت22:04---26 آذر 1392
کبریت را روشن میکنم و آرام کنار گوش سیگار می گویم :

عصر ، عصر نامردهاست رفیق ! و یک بار دیگر برای آرامش خودم . . .



رفیق سوزی میکنم . . .
خوشمان آمد


عشق2طرفه
ساعت18:30---25 آذر 1392
عجب اهنگ قشنگی گذاشتی الهه



یه اهنگم به من معرفی کن تو وبم بزارم
شما خودت استادی


r00yaj00n
ساعت16:53---25 آذر 1392
منم به همین باور ش رسیدم وقتی داغونت میکنن وقتی خوردت میکنند دیگه سیگارهم نمیتونه ارومت کنه اما سیگار داری ولی جاشو نداری تا با کشیدنش اروم بشی

عشق2طرفه
ساعت7:56---25 آذر 1392
چی شده الهه؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: با حال، همه چی، غمگینانه، باران غم، ،
نویسنده : مامان شایان