پلاک ماشین ها
پلاک ماشین ها

 

خودم خیلی دوست داشتم بدونم گفتم شاید واسه شما هم جالب باشه

 



نظرات شما عزیزان:

امیر علی sooti
ساعت16:45---1 دی 1392
پلاک خودت رو نزدی ..... لطفا درست اطلاع رسانی کنید ...

zahra e
ساعت11:35---28 آذر 1392
منم دوست دارم
خوش اومدی


r00yaj00n
ساعت22:11---25 آذر 1392
واقعا خوش به حال اقای بلعمی امروز شنیدم یکی دیگه هم خریده من نمیدونم میخواداین همه ماشین چه کارکنه بده به ما به یه دردی بزنیم .......

نمیدونم چرا کامنتام واست ارسال نمیشه


r00yaj00n
ساعت16:49---25 آذر 1392
تراژدی ایرانیه دیگه از بس ماشین زیاد شده موندن چی کار کنن
خوشبحال آقا بلعمی ( میشناسیش که خخخ ) الان 4 تا ماشین داره. خدا نسیب ماهم بکنه خخخخخخخ


عشق2طرفه
ساعت7:53---25 آذر 1392
جالب بود . من اینو تو موبایلم دارم تو مسافرت بدردم خورده
نوش جون خخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: با حال، همه چی، ،
نویسنده : مامان شایان