مادرم
مادرم

 

 

گفتم :مادرگفت:جانم....گفتم:درد دارم گفت:دردت به جانم...

 گفتم: گرسنه ام گفت:بخور از سهم نانم....

 گفتم:کجا بخوابم گفت:روی چشمانم...

اما یک بار نگفتم.من خوبم.من شادم..همیشه ازدرد و رنج میگفتم..

 به سلامتی مادر واسه اینکه دیوارش از همه کوتاهتره

 به سلامتی مادرم بخاطر اینکه هیچوقت نگفت من

 همیشه گفت بچه هام..

 

  امروز مامانم حرم امام رضا بود

  بهم زنگ زد که از این راه دور بتونم تلفنی به آقامون امام رضا سلام بدم

 



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت12:47---14 آذر 1392
من چه فهشی بهت دادم
پست سنگدون رو بخون


حمید
ساعت19:16---13 آذر 1392
منظورم کپی کردی

برای چی وبلاگم نمی ای
وقت کنم میای . در ضمن اول معذرت خواهی کن بابت فهشت تا بیام وبت


hamid
ساعت19:16---10 آذر 1392
کپ زدی مگه نه
چی؟؟؟


r00yaj00n
ساعت21:22---6 آذر 1392
فدای صورت مهربان وستم کشیده مامانم بشم
منم قربونش برم ........


r00yaj00n
ساعت21:21---6 آذر 1392
به یاد مادری که وقتی غذا سر سفره کم بیاد

اولین کسی که از اون غذا دوس نداره خودشه.....
آی گفتییییی


باران عشق...
ساعت17:11---5 آذر 1392
همیشه گفتم خدایا ادمها زود همو از یاد میبرن اما باور نکردی /گفتم خدایا میشه دردهایم رو بهت بگم گفتی صبر کن خدایا چقدر سخته با حرفهای تو جلو رفت خیلی من نمیتوانم کاش سهم منم از دنیا بهم میدادی خدایا دلم خیلی گرفته خیلی بیشتر از اونی که باورش کنی میگویند تو دردها رو میدونی راسته پس منو تنها نذار دلم داره سنگینی میکنه خدا تو توجه نکنی منم خودم یه کاری میکنم که بهت برسم میدونی که حرفهام رو همیشه میزنم بهت تو نیایی من میام خدا منتظرم باش
سلام خوبی؟ کم پیدایی؟


عشق2طرفه
ساعت8:31---5 آذر 1392
راستی الهه جان عکست قشنگه ولی فکر کنم تکراریه
اره مرسی از توجهت بعضی مواقع عکس تکراری میزارم


عشق2طرفه
ساعت8:28---5 آذر 1392
مرا به کعبه چه حاجت!
طواف میکنم "مادری" را که
برای لمس دستانش هم
وضو یاید گرفت...


به سلامتی تموم مادرا




یغما
ساعت23:24---4 آذر 1392
من تا حالا مهشد نیومدم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: با حال، همه چی، ،
نویسنده : مامان شایان