نون سنگک
نون سنگک

 

  امروز با شایان رفته بودیم بیرون واسه خریدArabic VeilHello 

 

از کنار نونوایی رد شدیم برگشته میگه:

 

مامان من نون سنگدون میخوام 

 

   

 



نظرات شما عزیزان:

نارنج
ساعت13:21---14 آذر 1392
چایی ذو دم کن منم دارم میام حوس نون سنگدون کردم
بفرما خانم خانما درخدمتیم


saeedeh
ساعت17:06---11 آذر 1392
عسیسمممممم
خوبی سعیده جون مرسی از حضورت گلم


hamid
ساعت17:31---5 آذر 1392
خوب دیگه هر چیزی رو نباید تو وبلاگ گذاشت شاید برای دیگران بی مزه باشه
شما ببخشید ولی من اینا رو میزارم واسه پسرم


حمید
ساعت14:28---5 آذر 1392
یخ دون بی مزه یخ بستم مزرف مطلب نداشتی چرت و پرت نوشتی

خوب خیلی در مونده ای بیا وبلاگم کپی کن
مرسی از نظرت حمید آقا میگم خوبه اسم عنوان وبلاگ تو هم چرت و پرته هاااا خخخخخخخخ شاید برای تو یا خیلی از دوستان بی مزه باشه داداش حمید ولی اینا واسه من همه خاطراتی شیرین و بیادماندنی از پسر گلمه خلاصه زمستونی فریز نشی مواظب باش ممنون که به وبم سر زدی


عشق2طرفه
ساعت12:16---5 آذر 1392
من عاشق نون سنگدونم والاا
نون پنیر و گردو با نون سنگدون ........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: شایان جون، با حال، همه چی، شایانم، ،
نویسنده : مامان شایان