مرد روزگار
مرد روزگار

 برای خودم مردی شده ام . . .

 

این روزها در سکوت سر سخت....
 
بی صدا گریه میکنم......
 
ولی!!!
 
دنیا مواظبم باش
 
قلبم هنوز زنانه میزند!!!
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

شوهرخوشتیپ
ساعت16:29---1 آذر 1392
اصلادیگه برام مهم نیست.هرچندخیلی سخته ولی سعی میکنم فراموش کنم.انگاری دنبال بهانه بودکه بره.هرچندخودش اصراربه این ازدواج داشت و رسماازم خواستگاری کرده بود.راستی دیگه بااین اسم کامنت نمیذارم گلم.بااسم تپل مپل میام
تپل مپل جون الهه آدرس بزار خوبه که هرچه زودتر فراموش شه شاد باش بزار حسودا کور شن


ایدا اشک تنها
ساعت9:23---30 آبان 1392
واقعا متنو عکس زیبایی بود منم موافقم زن ها صد برابر مردها مردترن مردها فقط اسم دارن
خوب و بد دارن ولی خوباشون کمترن خخخخخخخخخخ


شوهرخوشتیپ
ساعت20:14---29 آبان 1392
سلام الهه جان خوبی؟

ببخشیدیه مدت نبودم

راستش ازتوچه پنهون خیلی داغونم

اینقدگریه کردم که چشم برام نمونده

بانامزدم به هم زدیم وخلاصه همه چی تموم شد

اونم نامردی کردو رفت جایی دیگه خواستگاری

اونم خواستگاری کی؟ دوست خودم

نمیدونی چه حالی دارم

باورکن پوستم چروک افتاده تو همین مدت

اصلاخیلی حالم گرفته




چقدر گفتم مواظب شوهرت باش نپره بهم خندیدی؟؟؟ حالا گریه نکن اونی که رفته بزار بره!!!! جتما لیاقت تورو نداشته گلم کسی که میخواد اینجوری خیانت کنه بهتره هر چه زودتر از ذهنت پاک بشه گریه نکن خانمی


r00yaj00n
ساعت16:04---29 آبان 1392
باران باشد تو باشی ویک خیابان بی انتها

انگاه به دنیا می گویم خداحافظ...!
:((


نازنین شاعر
ساعت14:01---28 آبان 1392
روزها میخندم و شب ها تمام بالشم از اشک خیس میشود...

عشق2طرفه
ساعت7:59---28 آبان 1392
الهه جان اهنگ قشنگی گذاشتی



توهم از این سبک اهنگا بلد بودی بزاری من تا حالا نمیدونستم؟؟؟
نه از شما یاد گرفتم خخخخخخخخخخ


عشق2طرفه
ساعت20:11---27 آبان 1392
عجب عکس قشنگی گذاشتی الهه جان



به دنیا نگو مواظبت باشه دنیا اگه مرد بود اسم دخترونه روش نمیذاشتن
این چه حرفیه ؟؟؟؟ خیلی از این خانما هستن از صدتا مرد مردترن عجیب بود این حرف از تو!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان