خاطرات
خاطرات

 تا حالا پوست نارنگی و پرتقال گذاشتین روی بخاری !!!

  Gun Touting  

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

گرگ باران دیده
ساعت22:02---21 آبان 1392
خودکشی فقط اونی نیست که یه گواهی فوت پزشک قانویی بزنن تخت سینه ات!
میشه که هم نبض داشت! هم نفس! اما مرد!!!
مرگ! چه واژه ترسناکی!


r00yaj00n
ساعت18:57---21 آبان 1392
هرچه سعی کردم بیام نشد

اونجا تاسوعا عاشوراش حال وهوای دیگه ای داره اما قسمت نشد امثال اونجا باشم در کنار شما

ماروهم یاد کنین فدای همتون
بیادت هستیم خواهری جونم. رفتی حرم امام رضا ما رو دعا کن


r00yaj00n
ساعت14:18---21 آبان 1392
چه دنیای ساکتی
دیگر صدای تپش قلبها غوغا نمیکند بی گما ن همه شکسته اند!


یاسین
ساعت23:48---20 آبان 1392
آره خداییش،منو یاد قدیم قدیما انداختی آبجی با این پست.

تازه این که چیزی نیست،با پوست پرتقال و یک عدد تراش(تراش های پلاستیکی که بچه مدرسه ایا با خودشون دارن) تار عنکبود هم درست میکردیم و کلی هم خر کیف میشدیم و خیال میکردیم بزرگترین اختراع قرن ازآن ماست
ما هم اینکارو میکردیم ولی نارنگیم نارنگیای قدیم نمیدونم چرا الان تار عنکبوت درست نمیشه شاید تراشش تراش نیست خخخخخخخخخخ


dead man
ساعت23:40---20 آبان 1392
حیف شد!

تا کفن ارزون بود ...

نمردیم!
خیلی عالی بود . ممنون ;)


r00yaj00n
ساعت21:57---20 آبان 1392
از جوجه تیغی کوچولو پرسیدم :بزرگترین ارزوت چیه معصومانه نگاهم کردوگفت بغلم میکنی
خخخخخخخخ


r00yaj00n
ساعت21:55---20 آبان 1392
سلام توجایی

پیش دایی حسن خوشبحالتون
جات خالی برنامه ها داشتیم امشب. میشناسیش که ....... پیله من شده بود خفن


ایدا اشک تنها
ساعت21:13---20 آبان 1392
اره بابا خوشک شد راستی چطوری خوبی ازت خوشم میاد اجی ممنون که برای وبت زحمت میکشی به منم سربزن ممنون
مرسی آیدا جان


ممدی
ساعت8:54---20 آبان 1392
خوشبختانه امسال بخاری گازی داریم با گازیم امتحان میکنیم . هههه بقیه که این کامنتو میخونن حتمأ میگن اینا کجای این مملکتن که تازه شهرشون گازکشی شده خخخ
طـــــــــــــــــــــبس


مهرشاد
ساعت20:06---19 آبان 1392
خودمونیم عجب بویی راه میندازه
من که خیلی از این کارا کردم


ممدی
ساعت19:23---19 آبان 1392
زیاد گذاشتم هممم یادش بخیر . همچین گفتم یادش بخیر انگار 10 ساله دیگه این کارو نکردم هههه ولی عجب بوی خوبی میپیچه
به قول خواهری با بخاری نفتی بیشتر بوش میپیچید ما توی مدرسه زیاد این کارو میکردیم


Rogayyeh
ساعت14:41---19 آبان 1392
سلام ممنون كه بهم سر زديد شما هم لينك شديد

r00yaj00n
ساعت14:13---19 آبان 1392
داره بهتون حسودیم میشه از داییی حسین شنیدم دایی حسن می خواد بیادطبس نامردا به من نگفتن که برم ببینمش دایی حسین رو دعواش کردم دیروز دایی رو برده خونه دایی ابراهیم به من هیچی نگفته هماهنگ کنه برم اونجا ببینمش شیطونه میگه یه بلایی سرش بیارم

r00yag00n
ساعت14:09---19 آبان 1392
سلام خوبی گلم نه این چه حرفیه
نمیدونم چرا اینجوری میشه چند دفعه میخواستم ادرستو بزارم تو وبم تا مینوشتم لوکس بلاگ ارور میداد باید این دوتا سایت روباهم اشتی بدیم اخه دنیا دوروزه قهر چرا


نازنین شاعر
ساعت13:36---19 آبان 1392
من نذاشتم....چی میشه مگه؟؟؟
امتحان کن ! نترس نمیترکه خخخخخخخ


r00yaj00n
ساعت22:48---18 آبان 1392
اره تا دلت بخواد خونه بابا


البته اینجاهم روی بخاری گذاشتم اما بوی خوشی که روی بخاری نفتی داره رو نداره یادش بخیر
آی گفتی . در ضمن ما بخاری گازی داریم بععععععععععععله
خواهری چرا نمیشه واسه بلاگفا کامنت گذاشت رمز نمیده؟ نگی خواهری بی معرفته بخدا رمز نمیده


یاغی
ساعت22:32---18 آبان 1392
اتفاقا یکی از آهنگای مورد علاقمه.

معمولا زیاد پاپ گوش نمیدم! اما مازیار فلاحی یه چیز دیگه اس!

صداش واقعا صداس!! طرف خواننده اس! جارچی نیست
منم خیلی دوسش دارم


یاغی
ساعت22:17---18 آبان 1392
آهنگ واسه من نمیخونه!!!

آهنگ کیه؟چیه
آخرین نفس از مازیار فلاحی


یاغی
ساعت22:11---18 آبان 1392
من یه بار خواستم تخم مرغ آب پر کنم ...
یادم رفت ..
بعد یهو ترکیدن!!!!!!
.
استعداد آشپزیم تو حلق نیمه گمشده ام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان