به من عشق تعارف نکنید...!!
به من عشق تعارف نکنید...!!

  

 

لطفا" به من عشق تعارف نکنید..

من سیرم

به تنهایی کنارساحل قدم میزنم

به تنهایی به دیدن غروب میروم

به تنهایی تنها میمانم

من شکستم..

تکه هایش رابادست جمع کردم

دستم برید..

ازفردا خودم را گچ میگیرم

شایددیگر هرگز پرواز نکنم

اما هرگز زمین نمیخورم..

شاید نخندم اماگریه هم نمیکنم.

شایدجاودانه نشوم اما آسوده میمیرم..

فرداقلبم را ازجامیکنم

چالش میکنم زیر خروارها خاک نم کشیده ی کویر..

شماهم میتوانید در مراسم تدفینش شرکت کنید

من عاشق نمیشوم..

حتی به قیمت پوسیدن..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ایدا اشک تنها
ساعت9:05---27 آبان 1392
اره واقعا با این موافقم عالی بود به منم سر بزن

saeedeh
ساعت12:58---22 آبان 1392
عالی بود عزیزم


مرسی خانمی


r00yaj00n
ساعت22:43---18 آبان 1392
معنای واقعی زندگی در کاشتن درختی است که منتظر نشستن زیر سایه اش نباشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان