سقوط
سقوط

 

  آتش میزنم آنچه را که تو سوزاندی

 



نظرات شما عزیزان:

ایدا اشک تنها
ساعت10:24---15 آبان 1392
سلام من لینکت کردم حالا نوبت تو است گلم منتظرما
چشم ایدا جان


mahdi
ساعت16:24---14 آبان 1392
به همین خشنی و جدی ای و قاطعی؟!
صددرصد


مرتضی
ساعت16:22---14 آبان 1392
اینقدر که عشقمون گرم بود،سرمای دستاش فراموشم شد.

اما اون دستای سردش کمکم همه چیمونو از بین برد ... .

(وای تا حالا همچین جمله ی عاشقانه ای نگفته بددم


یاغی
ساعت20:20---13 آبان 1392
هر کی هم حرفی داره ...
بسم الله ....
فکر کنم کسایی که وب منو میشناسن بدونن چه جور آدمی هستم!!!
.
این کامنت ها اول واس خاطر آبجی گلم بود که من تا حالا جز خواهری چیزی ازش دیدم!!
و دوم واس خاطر یه سری که به خودشون بیان و دنیا و آخرتشون رو خراب نکنن!!!
.
آبجی الهه، خودتو عصبی نکن!!
خدا خودش شاهد و آگاه به همه چیزه!!




خدایا همه مارو به راه راست هدایت کن!!!

آمین


یاغی
ساعت20:10---13 آبان 1392
بهتان: تهمت زننده بدون علم بلکه از روی ظن و گمان چیزی را به شخصی نسبت می‌دهد مانند نمونه‎ی اول و دوم که در اصطلاح به آن بهتان گویند. ریشه‎ی صورت دوم همان سوء ظن و بدبینی نسبت به دیگران است که موجب می‌شود هر کاری که از دیگران صادر شود آنرا حمل بر فساد و بدی کند. و اکثر تهمت‌ها بخاطر ناآگاهی و سوء ظن است، و لذا خداوند در قرآن می‌فرماید: ای مؤمنان از بسیاری از گمان‌ها بپرهیزید زیرا بعضی از گمان‌ها گناه است

یاغی
ساعت20:09---13 آبان 1392
من ، رضا
یا همون یاغی
نیازی نیست که چیزی رو ثابت کنم
اما یه سری بهتره برن بپرسن و بعد دهنو وا کنن
اگر یک مورد، حتی یک مورد فساد اخلاقی از من به گوشتون خورد ، من وبلاگم رو حذف می کنم!!!
واقعا متاسفم برای دهان هایی که آتش جهنم رو برای خودشون به ارمغان میارن!!!
.

این خانوم! نه سنشون به من میخوره! نه شهرشون! و اینکه ایشون متاهل هستن!!!
نعوذبالله !! کی انقدر بی شرفه؟؟؟؟؟؟
کسی که این فکرا رو کرده ، حتما این چیزا برا خودش عادیه!!!
جز اینه؟؟؟؟؟؟
ایشون برای من مثل یه خواهر می مونن!!!
چه ایشون چه خیلی های دیگه!!!!
.
من اگه دنبال این چیزا باشم ، شماره ام رو می ذارم توی وبلاگ! ایمیل میذارم!!!
.
خب من هر کسی که لطف کنه و بهم سر بزنه! به خاطر جبران محبتش بهش سر میزنم!!!
چیز عجیبیه؟؟
افسوس ....
.

حضرت ابو الدرداء می فرماید
رسول الله فرمودند:
کسی که برای بدنام کردن مسلمانی حرفی می زند خرابی را بیان می کند که در آن مسلمان وجود ندارد الله تعالی او را در آتش زندان می کند تا زمانی که حرف خود را ثابت نماید .


یاغی
ساعت19:57---13 آبان 1392
امام علی - علیه السلام - فرمود: هیچ بی شرمی و وقاحتی چون بهتان زدن نیست.
.
امام علی - علیه السلام - فرمود: بهتان زدن به آدم بی گناه (گناهش) بزرگتر از آسمان است.
.
فکر کنم کافی بود!!!!
هر چند ، زمانی که مغز و قلب فاسد شده باشن
بوی تعفن حرفایی که از دهن خارج میشه به مشام گوینده نخواهد رسید!!!
.
برای همه تون دعا می کنم


یاغی
ساعت19:53---13 آبان 1392
کافر همه را به کیش خود پندارد!!!!!!!!
.
تفکرات شما ، بیانگر ارزش ها و چیزهایی که در شما وجود دارن!!!!
معیار سنجش ارزش انسان ها ، خواسته ها و باروها و برداشت های اوناست!
و من نیازی به شناخت دوباره ندارم!
همه یک مشت دهان و چشم هستن!
چشم هایی که به آلت وصل هستند ...
و دهان هایی که به معده و روده و .... منتهی میشوند!!!
.
نمیدونم به خدا و یا دینی اعتقاد دارین
اما خب از هر نظر که به قضیه نگاه کنیم
تهمت ناروا گناه بزرگیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان