تو تو تو
تو تو تو

 

 آدما خیلی نمیتونن از هم دور باشن ،

بالاخره یه چیزی جا میمونه که مجبورن برگردن !

سعی نکن از من دورشی چون دلت اینجاست …

 

 ﻣﯿﺘﻮﺍنم ﺗﻤﺎﻡ زندگیم ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ بگیرم ؛

ﮐﺎﻓﯽ ﺳﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪگیم ﯾﮏ “تو” ﺑﺎﺷﺪ !

 

من با همه فرق دارم !!! چون من تــــــــو را دارم … . 

 

بودن تو دلیل نمی خواهد
تو خودت دلیل بودنی
بودن من را دلیل باش …

 

 



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت16:51---11 آبان 1392
زدی تو خط عاشقانه چرا!؟

تفریحی بودا تا اون جایی ک یادمه
این پیامت تکراری بود هاااااااااااااااا .من هواسم هست


لیموشیرین
ساعت17:30---10 آبان 1392
وااای چه مطلب قشنگی!!! خوش بحال اونی که مخاطب خاص تویه
همممممممممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: آغوش من,
نویسنده : مامان شایان