شایان
شایان

 دیکتاتور کیست؟


دیکتاتور اون بچه 4 سالست که 20 نفر مجبورند به خاطر اون کارتون نگاه کنند!


  مشکل ما و شایان


مامان پلنگ صورتی بذار


 مامان پت و مت بذار


مامان  برنام کودک بذار

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

شوهرخوشتیپ
ساعت19:31---16 آبان 1392
حق باشایانه منم عاشق پلنگ صورتی وپت ومتم
طرفدارای شایان دارن زیاد میشن دیگه باید من برم کنار !!!!؟؟؟


نارنج
ساعت21:51---14 آبان 1392
من عاشق پلنگ صورتي و پت و متم

باشايان موفقم


من عاشق الکاپو ام. ولی مجبورم پلنگ صورتی و پت و مت ببینم


سعیده
ساعت22:55---13 آبان 1392
نازیییییییییییییی

mahdi
ساعت16:53---11 آبان 1392
پ این شایانی ک توی اسم وبتم هس عشقته رو نکرده بودی ناقلا؟!

عشقتون پایدار
عاشق شایانم برم فعلا شوشو تعطیله دیگه خخخخخخخخخخخخ( گرفتی؟)


یاسین
ساعت22:18---10 آبان 1392
هر چیزی دورانی داره دیگه!!!

مثلا دوران مرد سالاری،بعد شد زن سالاری، الانم که دوران بچه سالاری فرا رسیده

((( خدا آخر و عاقبتمونو بخیر کنه)))
بعدش چی چی سالاری میشه آیا؟؟؟


iranmusic
ساعت12:49---10 آبان 1392
با سلام وخسته نباشید خدمت شما از وب سایت زیبای شما لذت بردم امید وارم همیشه پیروز وسربلند باشید
ایران موزیک دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی
آدرس های ما :
www.iranmusic.niloblog.com
www.iranmusic1.fay.ir
آدرس فیسبوک ما
facenama.com/iranmusic1


مرتضی
ساعت14:11---9 آبان 1392
یه مدت نبودم.ولی الان قدرت مند و بدون نرمش قهرمانانه سر سحنه حاضرم.

خلاصه که نبودم وگرنه سر میزدم.
مرسی شما لطف داری دور همی خخخخخخخ


لیموشیرین
ساعت8:53---9 آبان 1392
الهه به جان خودم اگه نمیگفتی خودم میگفتم شایان چون هیشکی اندازه من اونو نمیشناسه

حسابی دلم واسش تنگ شده


نه بابا!!!


یاغی
ساعت23:30---8 آبان 1392
من دارم فکر می کنم ...
بچه من چی میشه!!!!!!!!!!!
فکر کنم بذارمش شیرخوارگاه!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان