من که موندم شما چی؟
من که موندم شما چی؟



نظرات شما عزیزان:

شوهرخوشتیپ
ساعت19:23---17 آبان 1392
نه هنوزنامزدیم انشاالله تابستون اینده عروسی یاعقدمیکنیم....توهم دعوتیا
تازه عروسی عقدشم معلوم نیست؟؟؟؟ بابا از دست میره


شوهرخوشتیپ
ساعت19:26---16 آبان 1392
خخخخخخخخ اشتباه شدالهه جون نه الله جون
ماشاا.... :)) یه صفحه ازش بنویس


شوهرخوشتیپ
ساعت19:25---16 آبان 1392
سلام الله جون خوب بیدی؟

وایییییییییییییی چه جیگریه این بچه
میگم ازدواج کردی یا هنوز رسمی نکردین؟؟؟


mahdi
ساعت16:54---11 آبان 1392
این هنوز نمیتونه شیشه شیرشو دستش بگیره بعد اون وقت عرضه همچین کاری رو داره اخه ؟!
بععععععععععله چی فکر کردی آقا؟!!


سحر
ساعت19:15---9 آبان 1392
وااااااااااااااااااااااااااااا ااااااي عزيزم.چه عكس جالبي گذاشتي الهه خانوم
فدااااااااااااااااات ادرستم بذار گلم. نمیدونم از وب کدوم یکی از دوستان اومدم وبت عزیزم


r00yaj00n
ساعت16:23---9 آبان 1392
علم پیشرفت کرده دیگه
باید برم کامپیوتر رو کامل یاد بگیرم چیم از این بچه کمتره


لیموشیرین
ساعت8:47---9 آبان 1392
خخخخخخخ ههه فکر کردی مچ گرفتی الاان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه اقاااا این حوسی که من گفتم با هوسی که تو گفتی زمین تا اسمون فرق میکنه ، خواستی فرقشو بدونی بیا تا بهت نشون بدم هههه . ولی بازم چون تو گفتی یه صفحه ازش مینویسم خخ
عجب بچه پررویی هستی تو!!!!!!


یاغی
ساعت23:27---8 آبان 1392
!!!!!!!!!!!!

الهه
ساعت20:48---8 آبان 1392
سلام عزیزم من برگشتم و وبلاگت بهتر از قبل شده
قربونت خوش اومدی گلم


لیموشیرین
ساعت18:24---8 آبان 1392
به به الهه خانم رسیدن بخیر خوبی شماا؟؟؟؟

عجب عکس خوشگلی گذاشتی؟؟؟

هههه منم حوس کردم
هوووووووووووووووووووووس یه صفحه ازش بنویس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان