فقط جنس مخالف
فقط جنس مخالف

عجب دنیای شده .

میای نظرات رو چک کنی میبینی فقط جنس مخالفت برات کامنت گذاشته  ......

من یکی واسم فرقی نداره برین ببینید نگی دروغ میگی به همه دوستان لینکی سر میزنم نظر میذارم ولی بازم وقتی میام میبینم فقط آقایون جواب کامنتام رو دادن. خیلی از خانما بی انصافی میکنن کامنتی که واسشون میزاری جوابم نمیدن فقط تایید میزنن . خوب این که رسمش نیست . یعنی فقط جنس مخالف باید بیاد وبتون؟؟؟  خانمای گلم دلخور نشین ولی رفتم وب دوستان دیگه دیدم !!! یکم از این آقایون محترم یاد بگیرین واسه هم کامنت میزارن همچین داداش داداشم میکنن کیف میکنی حالا خانمه میاد وبم نظر میزاره  میگه وبت عالیه بهم سر بزن همین که لینک شد دیگه پیداش نمیشه وقتی هم میری اعتراض که چرا بهم سر نمیزنی میاد میگه داااااااااالی دیگه تمام.............

 



نظرات شما عزیزان:

مرتضی
ساعت14:06---9 آبان 1392
منظورت از آقایون محترم منم بودم؟!؟!
چرا که نه


mahdi
ساعت16:05---28 مهر 1392
دم ما پسرا گرم
توی این مورد ایول دارین!!!


saeedeh joon
ساعت22:11---26 مهر 1392
الهه جان من یادم نمیاد که پیام کسیو جواب نداده باشم.

یادم نیس خدایی

گذشته ها گذشته.امیدوارم دیگه کاری نکنم که از دستم دلخور شی

اگه هم کاری کردم ناخواسته بوده و به بزرگی خودت ببخش آجی جون

نویسنده گوگولی مگولی قبلیو میشناسی؟من که هرچی پیام میدم جواب نمیده
منم هر چی رفت پیام دادم جواب نداد دیگه پاکش کردم از لیست. خوش اومدی به وبم گلم


شوهرخوشتیپ
ساعت20:02---26 مهر 1392
قربونتـــــــــــــــ بامرامـــــــــــــــــــــ
لطفا آدررررررررررررررررررس


نازنین شاعر
ساعت17:25---26 مهر 1392
الهه جون من جسارت نمیکنم...حقیقت رو گفتم

نازنین شاعر
ساعت15:43---26 مهر 1392
آخی عزیزم چه دوست با وفایی هستی تو...
الان تیکه بود یا ... مرسی خانمی . سعی میکنم همیشه به دوستانم سر بزنم


شوهرخوشتیپ
ساعت12:08---26 مهر 1392
شوهرخوش تیپم؟؟؟؟اره دارمش یعنی اون منو داره!درضمن سلام هم میرسونه
سلام برسون. خوشبختت کنه الهههههههههههههی . اذیتت کرد بهم بگو حسابش رو برسم


r00yaj00n
ساعت2:15---26 مهر 1392
`اخه مردا میان خودشونو تو دل خانماجا میکنن ولی خانما میرن خودشونو تو دل مردا جا میکنن این راز اقایون وخانمهاست گرفتی حالا جیگرم ما ادما چطور ادمایی هستیم
الان آدمکات توو حلقم


شوهرخوشتیپ
ساعت22:11---25 مهر 1392
اصلا این خانما ذاتا کرم دارن

البته بلانسبتا

من خودمم که ازهمین جنسم

ولی خوب خانماکلا سادیسم دارن

این یه حقیقتیه که نمیشه کتمانش کرد

اصلامیدونی چیه خانومارو نلینک

خخخخخخخخخخخ

یاادرساشو رو پاک کن

یااصلابراشون نظرنذار

یااصلاوبلاگشون نرو

خلاصه یه کاری بکن عقده هات خالی شه فرزندم

دیگه همین

راستی سلام

خوبی الهه جون؟


سلاااااااااام نبودی یه مدت خانمی؟؟ دلتنگ بودم ؟ راستی از شوهر خوش تیپت چه خبر؟ هنوز داریش؟؟ خخخخخخخخخخ اینم راه حل دادی؟؟؟؟


saeedeh joon
ساعت20:26---25 مهر 1392
salam eli joun.khubi?

esmam ashna nis barat?

gogoly-magoly.mihanblog.com

hichvaqt yadam nemire bade inke az oun web raftam poshte saram harfide boudi.

hala bikhi

ye webe jadid zadam biay khoshal misham

bye
سلام سعید جون خوبی کاملا یادمه ولی شما یکم بی مرفتی کردی . میدونی چرا؟ یادته واست توی وبم جشن تولدم گرفته بودم؟؟ برو صفحه دوازده میبینی یادته رفتی بی خبر ؟؟؟ چقدر واست پیام گذاشتم ولی جواب نمیدادی؟ بدش اومدی گفتی نبودم.؟؟ یادته رفتی وب همه بچه ها آدرس دادی به من سری نزدی با اینکه خواستم بهم آدرس بدی؟ یادمه رفتم وب چند تا از بچه ها دیدم واسه همه آدرس دادی الا من؟؟؟ از وب برادر حامد اومدم بت سر زدم ولی دیدم یادی از من نکردی دلخور شدم . جون بچم تا چند وقت پیش لینکت بود تاز پاکش کردم. اون وب که دیگه واسه علی رضا بود


لیموشیرین
ساعت7:34---25 مهر 1392
خخخخخخ الهه از من تعریف نکردی من با بقیه خانما فرق میکنم ههه خودت میدونی روزی 1000 بار بهت سر میزنم . خانمای محترم خداییش نمکدون راست میگه دهه
میگم اینجوری خوب شد تو هم آخرش لو دادی خانمی!!!! خخخخخخ


یاسین
ساعت0:22---25 مهر 1392
این روزها چه روزهای با عظمتی است،
موسی به طور میرود و فاطمه(س) به خانه علی(ع)،ابراهیم با اسماعیل به قربانگاه، محمد(ص) با علی(ع) به غدیر و حسین(ع) با هستیش به کربلا.
التماس دعا


یاغی
ساعت0:18---25 مهر 1392
من همین روزا میخوام لینکای کشکی وبلاگ هامو حذف کنم!!!

.

همه میدونن!

من واس هر وبلاگی که میرم ...

بدون نظر خارج نمیشم!!!

اما یه سری انگاری به کامنت گذاشتن حساسیت دارن!!!

.

وبگردها به ما وبلاگ نویسا نگاه می کنن

وقتی ما برای هم کامنت نمیذاریم ...

از بقیه انتظاری میشه داشت!!!!

.

فقط 10 تا 15 درصد بازدید کننده ها نظر میذارن

و از این درصد کم

باز هم فقط 10 تا 15 درصدشون وبلاگ نویس نیستن!!!

.

قبل وبلاگ نویس شدن ...

برید فرهنگشو یاد بگیرین
کاملا موافقم


a.m
ساعت23:17---24 مهر 1392
این دعا را منتشر کنید و ببینید چطور غم هایتان از بین میرود:


((سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْ
امری و ارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ
العامین))

ترجمه:
منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن،
بر ضعف و کمی چاره ام رحم کن و مرا از جایی که گمان نمی کنم روزی ده ای
پروردگار جهانیان.

حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از این دعا با خبر کند در گرفتاریش

گشایش پیدا می کند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان