حال و روز یک دوست
حال و روز یک دوست

 

کاش طاقتم میداد همچو طاقت فرهـــــاد

آنکه داد تعلیمــــــت اینهمه فریبـــــایی

تا به کی شب هجران؟ تا به کی غم جانان؟

ای صنم به موی تو مــــردم از شکیبـــایی

بلبلیـــم و پروانـــه عاشقـیــم و دیوانـــه

دردمند عشقـــت را نیســـت بیم رسوایی

بی شــکیب و بی آرام نا امید و بی فرجام

گام میــزنم هـــر شب در طریـــق تنهایی

آتشـم ولی در آب ، خاموشـم  ولی بی تاب

ای صنم کجــا دانی؟ حال جان شـــیدایی

در غم تو ای همدم در فراقـــت ای محرم

میزنم به چنــــگ امشـب زخمــــه تنهایی

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sahel
ساعت14:03---18 آذر 1392
سلام

خوفی چطمولی؟



قالب و وب خوشگلی داری

مطالبتم عالیه...



خوشحال میشم به منم سر بزنی ..



با تبادل لینک موافقم خواستی وب منو با " میخند؟ " بلینک و خبرم کن با چه اسمی لینک ات کنم ..

مرسی...
چشم


گرگ باران دیده
ساعت12:13---10 آبان 1392
دلم سوخته !!! هوا سرد شد ... ذغال هست

یاغی
ساعت20:22---24 مهر 1392
تف به این سرعت اینترنت

باران عشق...
ساعت6:16---24 مهر 1392




شاید بنویسم این ابر



پیراهن سپید من است



شاید هم



بگویم این خاک



می رویاندم روزی



کنار برکه ای با شوق



رد من باز هم اینجاست



شاید



دفتری را که بگشاید



پری از من



نهفته باشد



میان آن


خوب شد اومدم اعتراض کردم . وگرنه نمیای یه سر بزنی آقا حجت


باران عشق...
ساعت6:15---24 مهر 1392
درد



در سینه چرا میپیچد



تا که از آینه می پرسیدم



او چرا چهره زتو می گیرد؟!



یا از آن خط سیاه



که تماشاگه چشمان تو بود



باز هم می پرسم



که چرا دست تو چشمان مرا می بندد؟!



بر رُخ رَخت سپیدی که پر از عاطفه است



به در و پنجره و ساز که دستان تو را می بویند



به همه بانگ زدم



به همان آتش سوزنده که شب ها که دل من را می سوخت



و تماشاگر من بودی تو



باز امروز



درین حسرت دیرینه ی خود



می سوزم



((و تو ازخواب نمی پرهیزی))
خیلی زیبا بود. ممنونم


MOSTAFA
ساعت23:40---23 مهر 1392
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم





سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .





عید قربان بر شما مبارک

عید شما هم مبارک آقا مصطفی. مرسی که بهم سر میزنی .


یاغی
ساعت22:07---23 مهر 1392
قبلا هم زیر پست ( وبلاگ یاغی)
گفتم!!!
هدف نوشته مثبته!!!
هر چند ظاهرش مظاهرا منفیه


یاغی
ساعت21:02---23 مهر 1392
هم عکسش

هم شعرش!!!

20 بود
قابل نداشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: , , , ,
نویسنده : مامان شایان