موزیک
موزیک

حالا همه بیان وسط

 

خواهشا خجالت نکشید

 

من این روزا کیفم کوکه خخخخخخخخخ

 

موزیک در حال پخش از فرزام فیض DANC

 



نظرات شما عزیزان:

r00yaj00n
ساعت0:47---22 مهر 1392
الهی فدات اهنگت رو نمیتونم گوش کنم اخه چند روزه این سیستم لعنتی لج کرده از تو اکسپلیر نمیتونم برم سایتم از موزیلا هم اهنگهارو ندارم اینم شانس منه خوشی به ما نمیاد
پاسخ: فلش پلیر نداری؟


ياسين
ساعت23:23---21 مهر 1392
لي لي لي لي لي لي لي لي




آهاآاآاآاآاآاآاآاآاآن بيا وسسسسسط




شاباش شاباش هزاري بپاش خسيس نباش




.




.




.




.




به دليل كمبود امكانات امروز با تبلتم به وبلاگت سر زدم آبجي,موزيك وبلاگت برام پخش نشد, ولي احساس كردم موزيك وبلاگت بايد شاد باشه كه اين پست رو گذاشتي و بقيه ي دوستان تعريف ميكردن, واسه همين گفتم يه خورده جو سازي كنم و حركات موزون از خودم به نمايش بذارم تا به اين مطلبي كه كذاشتي بياد, اشاا. هميشه شاد و شنگول منگول باشي و غم و غصه هيچ جايي تو زندگيت نداشته باشه
پاسخ:
مرسی داداش گل
تا گوش ندادی عوضش نمیکنم
هر وقت فرصت شندیدنش رو داشتی بگو

خوشحالم دوستانی چون شما دارم. الهی همیشه شاد شاد باشی داداش یاسین


مرتضی
ساعت19:34---21 مهر 1392
شرمنده آبجی.فقط خاستم خودشیرینی کنم.
پاسخ: منم ک چیزی نگفتم . نظرت خیلیم جالب بود


mahdi
ساعت16:55---21 مهر 1392
مگه بچه داری تو اجی؟!

ک اسم وبتو گذاشتی شایان پسرم؟!

بذار به پای کنجکاوی ن یه فضولی محض!!پاسخ: اره دیگه شایان پسرمه 4 سالشه


مرتضی
ساعت14:15---21 مهر 1392
هنو کیفت کوکه ما رو اینطور تخریب کردی.

بابا تخریبچی مراعات مارو بکن از دست میری ها.اصن حاجی میخوای بجات برم چند تا تانک بزنم خیالت راحت شه.

اصن آقا ما رفتیم شهادت-
پاسخ: چی گفتی تخریب؟ تخریبچی؟؟؟؟ منو چه به این حرفا ؟؟ خخخخخخخخخ


لیموشیرین
ساعت20:23---20 مهر 1392
الهه اهنگت خیلی قشنگه

با شنیدنش هرکی کیفش کوک نباشه کوک میشه حسااابی


پاسخ: پس بیا وسط با هم یه دوری بزنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان