میخوامت تا بی نهایت
میخوامت تا بی نهایت

 

کاش میدانستی بی تو آرزوهایم یخ میزند.....

 

بی تو آرزوهایم میمیرند ...

 

همیشه نهایت دلتنگی ابر......... باران است

 

نهایت دلتنگی من........ تو





نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت16:58---21 مهر 1392
قبلا وبت مطالب طنز نداشت تا اون جایی ک من یادمه ولی چرا یه دفه زدی تو تریپ عشقو عاشقی ایا؟!!
پاسخ: همه مدل همه رقم. اینجوریاست دیگه باز فاز جک و طنز برداشتم میزنم توو کار طنز. به قول یکی از دوستان بستگی به آب و هوا داره.. خخخخخخخخ


نارنج
ساعت21:37---20 مهر 1392
نداشتيما نداشتيم
پاسخ: چی ؟ کی؟ کجا؟


raha
ساعت21:03---19 مهر 1392
ممنون که آمدی به وبم عزیزم
نترس حوا....سیب راباعشق گاز بزن!
آدم بی عشق،لیاقت بهشت ندارد


r00yaj00n
ساعت11:40---19 مهر 1392



بدون چتر کنارم قدم نزن....


خیس دلتنگی هایم می شوی....


دنیای من ابری تر از آن است


که فکرش را می کنی....برای دل خودم می نویسم ...


برای دلتنگی هایم


برای دغدغه های خودم


برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !


برای دلی که دلتنگم نیست ...


برای دستی که نوازشگر زخم هایم نیست ...


برای خودم می نویسم !


بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست !.!.!.!
پاسخ: مینویسم تا بدانی دوستت دارم


شوهرخوشتیپ
ساعت14:18---17 مهر 1392

پاسخ: :))


لیموشیرین
ساعت8:45---17 مهر 1392
نهایت دلتنگی ابر باران است

نهایت دلتنگی من تو



الهه این پستت خیلی عالیه

مرسی عزیزم
پاسخ: خواهش میکنم قابل نداشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: جاناااااا,
نویسنده : مامان شایان