چشم گریان
چشم گریان

 

زن جنس عجیبی است!
چشم هایش را که می بندی ،
دید دلش بیشتر می شود...
دلش را که می شکنی ،
باران لطافت از چشم هایش سرازیر میشود
انگار درست شده تا...
روی عشق را کم کند...

  

 

 



نظرات شما عزیزان:

نارنج
ساعت21:41---20 مهر 1392
باريك باريك

madidi
ساعت20:10---20 مهر 1392
salam elahe jan web loge ali dari ama benazaram to ke kheylivaghte ino dari hamishe ham ke beroze migam chera ye ghalebe ghashng va ekhtesasi nemikhari age bekhay man barat ba 5000t sharj anjam midam


پاسخ: مرسی عزیزم بابت تعریفت . من همینجوریشم وبم رو خیلی دوستش دارم


مریم
ساعت23:51---17 مهر 1392


mahdi
ساعت16:05---15 مهر 1392
اینقدرا هم ک اغراق کردی نیس ها ولی جمله با حالی بود
پاسخ: مرسی از نظرت داداش مهدی


یاغی
ساعت10:18---15 مهر 1392
زن ، موجود جالبیه!!!!
من یکی که هنوز نتونستم بشناسمشون!!!
اصلا مثال دم دست:
من 21 ساله که پسر مامانم هستم ...
هنوز نفهمیدم موهاش چه رنگیه!!!!!!!!
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: جاناااا,
نویسنده : مامان شایان