دوستت دارم را به همان زبانی که خودت میدانی میگویم اما....
دوستت دارم را به همان زبانی که خودت میدانی میگویم اما....

این روزها دوست دارم... 

تو را داشته باشم... 

تا اینکه... 

تو را دوست داشته باشم...!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت16:08---15 مهر 1392
درود.
راسی اپم ها قابل دوسنتی یه سر بزن!
فدات


raha
ساعت11:33---15 مهر 1392
من لینکت کردم عزیزم بااجازتون


پاسخ: مرسی خانم.


یاغی
ساعت21:02---14 مهر 1392
تجربه اش رو دارم!!!
اما حیف!
.
یه مطلب نوشتم با اسم :
نظریه تقارنن یه قل دو قل!!!
تقریبا ابا این پست می خونه!!
(البته فاز نوشتن رو عوض کرم!!! فکر کنم هیچکی خوشش نیاد)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: جانا,
نویسنده : مامان شایان