اینم یه عکس بی کیفیت
اینم یه عکس بی کیفیت

 



نظرات شما عزیزان:

محب
ساعت16:12---17 مهر 1392
سلام هرعکس بی کیفیتی ارزش یک بار دیدن را دارد باچشم زیبا نگاش کن
پاسخ: واقعا ممنونم


MOSTAFA
ساعت11:23---11 مهر 1392
کاش یادت نرود روی آن نقطه ی پر رنگ بزرگ ، بین بی باوری آدمها ، یک نفر میخواهد که تو خندان باشی ، نکند کنج هیاهوی زمان بروم از یادت .[گل]
پاسخ: مرسی که به وبم سر میزنی آقا مصطفی . خیلی زیباست


r00yaj00n
ساعت22:17---9 مهر 1392
دیگه عکس از مسافرتت نزاشتی گلم گفتم حتما عکس زیاد گرفتی از هرجارفتی یه عکس توپ داری دیگه

r00yaj00n
ساعت22:14---9 مهر 1392
سلام جیگرم خوبی بعداز چندروز تاخیر دوباره برگشتم مسافرت خوش گذشت با صدفا خوب بازی کردی

شوهرخوشتیپ
ساعت19:54---7 مهر 1392
سلام الهه جون مرسی شوهرخوشتیپمم خوبه سلام میرسونه خخخخخ !تازه دیروزبرام لپ لپ خریده بوداومدخونمون ودرموردت باهاش حرفیدم گفتم دوستم الهه بهم میگه شوهرخوشتیپ گفت چه دوست خوب وفهمیده ای داری هنوز ندیده فهمیدکه من چقدخوش قدوقوارم قدرشوبدون خخخخخخ
پاسخ: بابا اعتماد به نفس رو عشقه. الهی خوشبخت بشی


یاسین
ساعت14:51---6 مهر 1392
کیفیت عکس ها به رزولوشنشون نیست، به پیام هایی هست که به مخاطب میرسونه!!!

_

_

در هر دو صورت این عکس همون طور که از عنوانش پیداست بی کیفیت

_

_

فحش نده به جون خودم شوخی کردم الهه،خیلی خوشگله،مخصوصا سایه عکاس

-

منتظر مطالب و عکسای خوشگل و جدیدت هستیم


پاسخ: مرسی یاسین عزیز . بابا دقتت رو عشقه


امیر علی sooti
ساعت13:31---6 مهر 1392
چیه الی دعواداری....اومدم بهت سرزدم....اصن معلوم هس کجا بودی ؟


پاسخ: جاتون خالی شمال رفته بودم.


مرتضی
ساعت19:08---5 مهر 1392
سلام.بعد از مدتها آپ کردم.
یه سری بزن؟!؟!


شوهرخوشتیپ
ساعت16:40---5 مهر 1392
اینطورکه معلومه جایی مسافرت رفتی که دریاداشته؟یاشمال بوده یاجنوب؟
پاسخ: سلام خانم خانما خوبی؟شوهر خوش تیپتون چطوره؟ شمال رفته بودم گلم


لیموشیرین
ساعت10:41---5 مهر 1392
الهه جان کیفیت عکس مهم نیست مهم حضور نمکدونه
پاسخ: ممنون عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان