همه چیم تو
همه چیم تو

 

زنــــدگی یعنی هــــمین امروز هــــمین حالا

یعنی در آغــــوشت تا هــــــمیشه تا فــــردا

زنـــدگی یعنی نــــگاه تو

کـــــوک کردن قلبم با صـــدای تو

زنــــدگی یعنی هــــمین دم

مــــیدانم که

مـــی دانی

از این حســـــم عــــشق را می خوانی

زنــــدگی یعنی .......... خــــودت خوب میدانی

 



نظرات شما عزیزان:

لیموشیرین
ساعت10:38---5 مهر 1392
اغوش من فقط به اندازه تو جا دارد...
این تمام لذت من است...
وقتی با اصرار مرا میخوانی...
وقتی با چشم های بسته گرمای نفسهایت را حس میکنم...

من این انتظار عاشقانه را میپرستم...
اغوش من فقط اندازه تو جا دارد...
اگر خوب گوش کنی این ضربان های تند و پی در پی قلبم را میشنوی
تو را فریاد میزنند...
مخاطب کلامم که هیچ
مخاطب ضربانهای قلبم هم تویی...
ببین تعبیر میکنم که گاهی خواب تو
همان نهایت ارزوی من است...

سلام الهه جان خوبی؟
مطلبت خیلی قشنگ بود مرسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: با حال، همه چی، ،
:: برچسب‌ها: خدایا مچکرم,
نویسنده : مامان شایان