مـــــرگ احساس
مـــــرگ احساس

تمام احساسات ناب

تمام احساسات قشنگ و معنی دار

 تمام احساسات لطیف

همه رو میریزم توی گودال

با خاک میپوشونم 

یه سنگ بزرگ و سفت و سخت میزارم روش

هر چند وقت یه بار  میام سراغش یه فاتحه واسش میخونم

الهه.... نمکدون

 



نظرات شما عزیزان:

MOSTAFA
ساعت21:18---4 مهر 1392
هـــ✿ـــمه راهـــ✿ـــها که با پا پـــ✿ـــیموده نمی شــــوند

دســـ✿ـــتت را به مـــ✿ـــن بده

رویاهـــ✿ـــایم مـــ✿ـــنتظرند .....


لیموشیرین
ساعت9:52---21 شهريور 1392
مخاطب خاص من ...



هنوز هم برای تو می نویسم



چه عاشقانه رفته ای



می نویسم برای تو که از همه عاشقتری



در نهانخانه دل جائی است



همیشه برای تو



با من بمان



با من که جاودانه دفتر شعرم را برای تو سروده ام



با من که نوشتم



نگاشتم



غمگین و تنها در شب بیداری ها



با من که



سحر شد ولی به یادت نشستم



نشستم شاید بیائی



بیائی و بمانی



و عاشقانه بمانی



در زلال مهتاب



در سو سوی ستاره های شب



چشم به در دوختم



و غمگینانه به نجوای جیر جیرک ها



که گوئی آنها نیز همچون من منتظرند



و نگاری را به سوی خود می خوانند



گوش سپردم



زمزمه باد را که عطر تو را همراه دارد بوئیدم



نه



هرگز نگویم که تو نیز چنان من تا سحر بخواب نرو



تو بخواب



زیرا من عاشقانه به انتظار طلوع چشمانت



طلوع برق نگاهت



منتظر می مانم



چرا که خواب از چشم من ربوده ای



می نرسم



می ترسم که چشم بر هم گذارم



و غافل از بیداری تو



از کنار م یادو خاطراتت عبور کند



من دگر نخواهم خفت



به انتظار دوباره دیدنت می نشینم



می نشینم به انتظار



در خلوت می نویسم برای تو



و هر بار می نویسم



دوستت دارم
پاسخ: ممنون از لیمو شیرین عزیز


لیموشیرین
ساعت9:06---21 شهريور 1392
خاطرات نه سر دارند و نه ته

بی هوا می آیند تا خفه ات کنند

می رسند...

گاهی وسط یک فکر

گاهی وسط یک خیابان

سردت می کنند، داغت می کنند

رگ خوابت را بلدند، زمینت می زنند

خاطرات تمام نمی شوند... تمامت می کنند
پاسخ: کاش همه خاطرات خوب و دل نشین باشه. ولی افسوس که ما به دست خودمون خاطراتمون رو خراب میکنیم بازم ممنون لیمو شیرین


حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت14:07---17 شهريور 1392
هنوز نیومدی اجی جونم

یاسین
ساعت21:46---13 شهريور 1392
آخه چراآاآاآاآاآاآاآاآاآاآاآاآاآ؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

ولی خوبیش اینه که بعد از چند سال میشن زیر خاکی و با ارزش میشن, اونوقت میتونی از زیر خاک در بیاریشون و بفروشی پولشم به هیچ کس ندی
پاسخ: چه دید جالبی داری یاسین خان


حرف های یه دخترامروزی
ساعت13:33---13 شهريور 1392
الهــــــــی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: غمگینانه، باران غم، ،
نویسنده : مامان شایان