بخــــــورم لباشو
بخــــــورم لباشو

الانه که اون بغضه بترکه الههههههیییییی!!!!!

 

تورو خدا نکن دلم گرفت

.

.

.

.

.

الان مطمئنم اونایی که احساسی ترن دارن همین کارو میکنن



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت13:46---21 شهريور 1392
خعلی ناز
من خودمم این کارو میکردم: -))


GhAzAl
ساعت0:34---12 شهريور 1392
اوخی
عزیزم


......
ساعت9:46---11 شهريور 1392
مامان من میگه بچه بودم بادیدن مردی که ریش سبیل داره این شکلی میشدم وبغض میکردم.....حالاتا کی این بغض بترکه خدامیدونهکلابغلشون نمیرفتم!
پاسخ: حقش بوده به این سن از آدم سبیلو میترسم چه برسه به بچه ههههه


MOSTAFA
ساعت10:54---10 شهريور 1392
دلم گرفته آسمون...



نمیتونم شکفه کنم...



شکنجه میشم از خودم ...



نمیتونم گریه کنم...



انگاری کوه غصه ها روی سینه من اومده ...



آخ داره باورم میشه خنده به من نیومده...



دلم گرفته آسمون از خودتم خسته ترم...

تو روزگار بی کسی یه عمر که دربدرم...




پاسخ: ممنون دوست خوبم که همیشه سر میزنید و نظرات زیباتون رو میزارید


mahdi
ساعت23:10---9 شهريور 1392
درووووووووووووووووووود.



دمت گرم وبلاگ باحالي داري بي صبرانه منتـظرپست هاي بعديت هستم راستي خوش حال ميشم يه سر به وب منم بزني

و

منو لينک کني



?منتظر حضور گرم و روياييت در وبم هستم
پاسخ: لینک شدی آقا مهدی


roz meshki
ساعت18:24---8 شهريور 1392
ایا میدانستید"جن ها"علاقه زیادی دارند که شب ها وقتی شما خوابید روی صندلی



ها یامبل های دور و ورتون بشینن وتاصبح نگاهتون کنن.



ایا میدانستید"جن ها"علاقه زیادی دارند که شب ها از زیر تخت وقتی میخواید برید



اب بخورید پاتون رو بگیرن.



ایا میدانستید"جن ها"علاقه زیادی دارند که شب ها از توی کمد دیواری که درش



نیمه باز هست بایه چشم تا صبح نگاهتان کنند.



ایا میدانستید"جن ها"علاقه زیادی دارند که از گوشه ی بالا پنجره سرشان را به



صورت مورب جلو بیاورند و به شما نگاه کنند.



ایا میدانستید"جن ها"علاقع زیادی دارند وقتی تو حموم دارید شامپو میزنید و



چشمتون بستس روبروتون هستن و نگاهتان میکنند.
پاسخ: مردم از خنده حبیب اقا. میگم مواظب باش امشب حتما یکیشون میاد سراغ خودت . خخخخخخخخخخخخخ


r00yaj00n
ساعت12:06---8 شهريور 1392
شاید زندگی ان جشنی
نباشه که ارزویش را داشتیم
ولی حالا دعوت شدیم
بذاریم بهمون خوش بگذره


Elahe
ساعت5:48---8 شهريور 1392
عزیززززززم چقده جشته
پاسخ: نگوووووووووووو


playful girl
ساعت0:20---8 شهريور 1392
اینکه توقع داشته باشی چون آدمِ خوبی هستی

دنیا باهات خوب رفتار کنه

مثل اینه که از یه گاو توقع داشته باشی کـــه چون گیاهخواری،بهت حمله نکنه !
آپم یه سر بزن


یاغی
ساعت23:45---7 شهريور 1392
خخخ

اتفاقا الان مهمون داشتیم!

بچه شون کپی همین بود!

اومدم شوخی کنم باهاش!

نمی دونم چرا یهو خم کردم!!!!!!!!

بچه بیچاره زد زیر گریه!!!





الان عذاب وجدان دارم!
پاسخ: بچه آزار نکن گناه داره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: آلبوم، عکس متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: بخورم لباشو جیگره من,
نویسنده : مامان شایان