مــــــتاهلـــین عزیز
مــــــتاهلـــین عزیز

خواهشا یکی دو تا  متاهل بیان وبم نظر بدن لینکشون کنم خوووووووووب

ای بابا این چه وضعشه؟؟

چطوری زهره جوووووووون

 

 بوسیدن شکلک ها چند



نظرات شما عزیزان:

اتوسا
ساعت20:02---7 مهر 1392
سلام منم متاهلم خوشحال میشم به وبم سر بزنی بوس بای
پاسخ:
دمت گرم اتوسا خانم خوشحالم کردی

پاسخ: خانمی گویا آدرس رو اشتباه نوشتی گلم .منتظر ادرس هستم


زهرا
ساعت13:48---21 شهريور 1392
مگه خودت متاهلی؟
این مطلبش ینی چی؟؟؟


ارامش
ساعت16:03---16 شهريور 1392

هر شب فزاید تاب و تب من وای از شب من وای از شب من
یا من رسانم لب بر لب تو
یا تو رسانی جان بر لب من....


باران عشق
ساعت7:32---10 شهريور 1392
این مطلب چیه گذاشتی هاننننننننننننننننننننننن
پاسخ:
مگه چشه الااااااااان؟

پاسخ: نگفتی چرا فرار کردی؟؟


آرمـــــــان
ساعت18:40---7 شهريور 1392
مگه مجردا چشونه...

نکنه مجردا لولو خورخوره هستن
پاسخ: نه آرمان خان آخه یکی هم باشه حرف دل منو بفهمه شما مجردا که همش از عشق و عاشقی میگین یکی هم باشه بفهمه بعد از وصال چه ها که نمیکشیم خخخخخخخ


GhAzAl
ساعت16:48---7 شهريور 1392
miC

tonam link shodi
پاسخ: چشششششششششم


roz meshki
ساعت16:07---7 شهريور 1392


شکلک های نگارونازی
ساعت16:01---7 شهريور 1392
لینک شدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان