دور دور دور
دور دور دور

امشب دلم میخواد برم یه جایی

یه جای خیلی دور

دور دور دور

یه جایی که من باشم و تنهایی

من باشم و یه عالمه خاطره

ولی نه خاطراتمم نمیخوام

این دفه میخوام یکم خالی باشم

خالی از خاطرات

خالی از خودم

میخوام دنبال یه ستاره رو بگیرم باهاش برم

بازم برم یه جای دور

خیلی دور

جایی که حتی خودمم نتونم خودمو پیداکنم

 

 



نظرات شما عزیزان:

شرمندم
ساعت0:53---8 شهريور 1392
ايوووول خيلي رويايه اكه رفتي منم ببر قول ميدم جيكم در نياد
پاسخ: گفتم تنهاییی هاااااااااااا


شرمندم
ساعت0:52---8 شهريور 1392
مباركههههههه

شکلک های نگارونازی
ساعت16:35---7 شهريور 1392
خانوم خوشگله شما که لینک شدی اجی جونم فدات
پاسخ: ممنون نگار جووووونم


شکلک های نگارونازی
ساعت13:13---7 شهريور 1392
سلام بهم سربزن اگه دوس داشتی لینکم کن بهم خبربده
راستی وبتم خیلی نازه قالبش محشره متن هاتم عالیه موفق باشی دوست من


شکلک های نگارونازی
ساعت13:13---7 شهريور 1392
سلام بهم سربزن اگه دوس داشتی لینکم کن بهم خبربده
راستی وبتم خیلی نازه قالبش محشره متن هاتم عالیه موفق باشی دوست من


حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت12:44---7 شهريور 1392
قالبت خوشلمه اهنگم ناناشه متن هاتم که محشره وب نازی داری موفق باشی اجی نمکدون

sona
ساعت0:07---7 شهريور 1392
اهنگت عالیهههههههههه حرف نداره.مهم اینه توکنارمی...خیلی بی قرارمی هر لحظه بیادمی این روزها...مهم اینه تو شدی گلم خیلی عاشقت شدم حتی بیشتر از خودم این روزاااااا
پاسخ:خوشحالم خوشت اومده سونا جوووون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان