اخـــــــــراج
اخـــــــــراج

 

اینجا نیاز  به یه خونه تکونی داره دوستان گلی که نمیان وبم در حالی که لینک شدن و دریغ از یه نظر خشک و خالی از لینک حذف میشن .

 



نظرات شما عزیزان:

شرمندم
ساعت13:03---8 شهريور 1392
جدي جدي نشناختي يا ميخايي با احساسات من بازي كني





من ....من....


ن....ا....ر


ااااااه
پاسخ:
تویی نارنج؟؟
بین تو م معشششومه شک داشتم؟
حالا جدا خودتی نارنج جون؟

پاسخ: رفتم دیدم نظرام رو ثبت کردی !! خوشحالم برگشتی


شرمندم
ساعت0:50---8 شهريور 1392
سلااااااااااااااااااااااااااام الي جونم



خوبيييييييي كلممممممممممممم

عييييييييييييييزمي

جيكرررررررررررم

نانازمممممممممممم

0

0

0

0

خيلي خب بسه زياديت شد

اليييييي من خيلي شرمندتم به خدااااااااا خيلي ماهي

ببخشيد

حالا جان من شناختي
پاسخ: نه عزیز من ناناز من شوووووووووووووومااااااا؟


حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت12:42---7 شهريور 1392
خسته نباشی اجی
پاسخ: حالا هی تند تند بیا کامنت بزار که حذف نشی خخخخخخخخخ. الهی بگردمت نگارجووووووووون


حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت0:41---7 شهريور 1392
من میگم ولی عملی میکنم خخخخ ریا نکن دیگه
پاسخ: 4-5 نفری حذف شدن خانم خوشکله


حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت13:04---6 شهريور 1392
ایووووول خخخخ

من بهت سر میزنم فقط اخراج نکن خخخ
پاسخ: همه اولش همین رو میگم ببینم و ازت تعریف کنم خخخخخخخ!!!


آنی
ساعت12:57---6 شهريور 1392
مامان شایان جون...

من که همین تازگی سرزدم به وبتون...

توجه هم کردین لیلا خیلی وقته به وبمون سر نمیزنه؟ خیلی وقته خودم هم ندیدمش...

باشه اشکال نداره.^_^
پاسخ: اگه سر زدی نظر نذاشتی که ببینمت یکی دوبار من اومدم وبت نظر دادم خواهر گلم ولی و شما بعد نظر من یه نظر دادی و تمام . اتفاقا میخواستم توی نظر فقط اسم شما رو بنویسم چون اون چند بارم فقط شما بهم سر زدی


sanaz
ساعت12:09---5 شهريور 1392
وقتی نیست نباید اشک بریزی

باید بگذاری بغض ها روی هم جمع شوند و جمع شوند

تا کوه شوند ، تا سخت شوند ،

همین ها تو را میسازد

سنگت می کند درست مثل خودش !

باید یادت باشد حالا که نیست

اشکهایت را ندهی هرکسی پاک کند …میدانی؟

آخر هرکسی لیاقت تو و اشکهایت را ندارد


پاسخ: این روزها اگر خون هم گریه کنی عمق همدردی دیگران با تو یک کلمه است : " آخـــــــی "


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان