بفـــرما
بفـــرما

الان چه حسی داری؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت13:50---21 شهريور 1392
حس خوردنشو دارم

شاطی
ساعت18:03---18 شهريور 1392
الآن حس

ححسسسسه؟؟؟

سعی میکنم که به خودم بگم این از اون انار شیریناست خخخخخخخ


شاطی
ساعت18:01---18 شهريور 1392
سلام الهه جوووووون من قبلا هم اومده بودم سراغت ولی این دفعه می خوام یگم...



بگم؟



آره دیگه...



حالا که زیاد اسرار می کنی میگم بیاسراغ من من از قبل لینکیدمت توهم منو بلینک می خوشحالم
پاسخ: چشم حتما


......
ساعت19:08---11 شهريور 1392
بهم بگو پـــــــری دریایـــــی...خوفه؟
پاسخ: نوووووووچ همون شوهر خوش تیپ خوشکل تره


.....
ساعت14:39---11 شهريور 1392
ایقدر نگو شوهرخوش تیپ....یه وقت دیدی دور ا دور چشش کردی....اونوقت منم شوهرتورو چیشم میکنم....دیگه هیچی چیشم به چیشم میشه چش دوتامـون درمیـاد
پاسخ: خوب من چی صدات بزنم ؟؟؟؟؟؟؟؟


.....
ساعت11:39---10 شهريور 1392
ادرس وبلاگمو بذارم که بی مزه میشه....مزش به همینه که ناشناس باشم....به جان خودمممممممممممممممم
پاسخ: ای بلا باشه بازم مرسی که سر میزنی شوهر خوش تیپ


.....
ساعت15:10---9 شهريور 1392
حس خاصی ندارم ولی خودت خواستی بخوریشون اون پوستای باقیمونده روجداکن.....خــــــو دلــت دردمیاد....اول ازاون دون کرده هابخوری.....لامصبـاچه پر ابـــــن.....یه وق فکرنکنی دهنم اب افتاده نخیرم اصلا اب نیوفتاده....ببین اون سفیداشم خوشمزن اوناروهم بخوری.....گفتم یه دفعه یادت نره.....فقط محض یاداوری بوووووود.......فقط یه چیزی ایناچطوری بدون من ازگلوت پایین میرن....واییییییییییی مامان منم انــارمیــــــــــــــــــــخو اممممممم خواستی به وب منم بیا
پاسخ: آدرس وبتون رو ندارم عزیزم . شما هم آدرس نذاشتی الان ..... من چیکار کنم آیاااااااااااااا


شرمنده
ساعت0:55---8 شهريور 1392
نوش جونمممممممممم
پاسخ: گوارای وجودت


GhAzAl
ساعت15:04---7 شهريور 1392
من زیاد دوس ندارم

دلم نخواست
پاسخ: فدااااات


حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت0:41---7 شهريور 1392
ادمو میزارین توامپاس خخخخخخ

r00yaj00n
ساعت15:02---6 شهريور 1392
حس بی پولی
پاسخ: ای جووووونم


یاغی
ساعت13:12---6 شهريور 1392
من توی انار شانس ندارم!!!!

همش یا سفیده! یا به فک رفته!!!

خخخ


پاسخ: الهی!!!!


حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت13:05---6 شهريور 1392
لینک شدی نمکدونم خخخ


باران عشق
ساعت18:52---4 شهريور 1392
اینجا شهر انار هست دل تو بسوزه
پاسخ: دوست به این خوبی دارم کیلو کیلو واسم میفرسته بعععععععععله


لیموشیرین
ساعت10:35---4 شهريور 1392
سلام الهه

الان حس خوبی دارم چون....

البته دهانمم به خاطر این انار حسابی اب افتاد الان من انار میخواااااااام
پاسخ: برو بخر خووووووووووووووووووووووب. خریدی واسه منم کنار بزار ;))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: حست رو بنویس,
نویسنده : مامان شایان