عشق & سرنوشت
عشق & سرنوشت

به نام دو گل بهشت ....

یکی عشق و دیگری سرنوشت ....

به قلم گفتم بنویس ....

هرچی دلش خواست نوشت .....

من را خاک پای دوست ....

 و دوست را تاج سر نوشت....



نظرات شما عزیزان:

سوتی گیر
ساعت0:20---10 شهريور 1392
ســـــــــــــلام ..... یه سوال دارم........این عکسه چه ربطی به متن داره؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: سلام عزیزم ربطش به اینه که سرنوشت این جفت با هم دیگه رقم خورده با هم زندگیشون شروع میشه با هم م تموم میشه بدون هم هیچ معنی ندارن!!! جفت جدا نشدنی اوکی؟؟


fariba
ساعت22:37---3 شهريور 1392
عالیه عزیزم موفق باشی
پاسخ: مرسی فریبا جان


sanaz
ساعت19:57---3 شهريور 1392


ﺧﯿﻠﯽ ﻭﻗﺖ ﺍﺳﺖ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ

ﮐﺪﺍﻣﯿﮏ ﺭﺍ ﺳﺨﺖ ﺗﺮ ﻣﯽ ﮐِﺸﻢ؟

ﺭﻧﺞ ... ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ... ﯾﺎ ... ﻧﻔــﺲ ﺭﺍ ... ؟


پاسخ: ممنون ساناز جان درد دارد … وقتی چیزی را کسر میکنی که با وجودت جمع زده ای


لیموشیرین
ساعت18:39---3 شهريور 1392
برای تو می نویسم


برای تويی كه تنهايی هايم پر از ياد توست


برای تويی كه قلبم منزلگه عـــشـــق توست


برای تويی كه احساسم از آن وجود نازنين توست



برای تويی كه تمام هستی ام در عشق تو غرق شد


برای تويی كه چشمانم هميشه به راه تو دوخته است


برای تويی كه مرا مجذوب قلب و احساس پاك خود كردی


برای تويی كه وجودم را محو وجود نازنين خود كردی


برای تويی كه هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است


برای تويی كه سـكوتـت سخت ترين شكنجه من است


برای تويی كه قلبت پـاك است


برای تويی كه عـشقت معنای بودنم است


برای تويی كه غمهایت معنای سوختنم است.
.
.
الهه جان مطلبت زیبا بود .
مرررررررسی


mahdi
ساعت18:21---3 شهريور 1392
من مهدی ام حدیثه نیستم.خوشحال میشم لینکم کنی.لینکت کردم
پاسخ: آخه یه قسمتش نوشته بود حدیثه!! معذرت ! چشم لینک میشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان