سیلی عاشقانه
سیلی عاشقانه

تاحالا از عشقت سیلی خوردی؟؟ آی حال میده!!! مخصوصا اینکه بی هوا بزنه



نظرات شما عزیزان:

فرناز
ساعت2:17---25 خرداد 1394
من عشقی ندارم ولییییییییی نههههههه خب من میزنم

آی تک
ساعت18:51---26 شهريور 1392
انقدر حال میده که خودم همیشه ازش میخوام یه سیلی بزنه به صورتم ...همیشه میگه دلش نمیاد ولی من انقدر دلم میخواد!!!!!!!!!!!!!
تا حالا مزه شو چشیدم یه دونه کشیده ی ابدار خوشمزه زیر گوشم.هنوزم یادش میفتم مزه میده بهم سیلی.آخ که چقدر دلم خواست الهه


مریم
ساعت18:26---22 شهريور 1392
جدی میگم .
عشق کردم واسه همین پستت ...!
ووووووووی یه سیلی آبدار محکم دلم خواست همین الان


مریم
ساعت18:07---22 شهريور 1392
سلام.یعنی این پست رو دیدم با همین چند خط صورتم سرخ شد.

واقعااااااااا حال میده.مخصوصا اگه بدونی خودشم ناراحت شده سیلی زده تو گوشت ولی لازم داشتی تا یکی حالتو جا بیاره..خیلی مزه میده.همین الان دلم خواست بیاد و یکی بخوابونه تو گوشم همینجور بی هوا.
پاسخ: ای جاااااااااااااااااااااااااااااانم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: ، ، ،
نویسنده : مامان شایان